رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید از اولویت‌های کاری باشد، گفت: خدمت به مردم را از وظایف اصلی خود می‌دانیم و برای رضایت آنها و حل مشکلاتشان تمام تلاش خود را به کار می‌بریم.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 07 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه«پرویز توسلی زاده» در اولین ملاقات عمومی خود در سال ۱۴۰۰، با بیان اینکه وقت تمام قضات و کارمندان متعلق به مردم است، افزود: باتوجه به شرایط سخت کرونایی نمی توانستیم درخواست های مردم را نادیده بگیریم و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی حدود ۱۵۶ نفر را امروز ملاقات کردیم و به مشکلات آنها رسیدگی شد.

وی اظهار داشت: معتقدیم ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می‌شود.

به گفته او این ملاقات ها همچنین سرمایه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد و می‌تواند سبب کاهش مراجعات به دادگستری شود.

توسلی زاده تاکید کرد در سال جدید برآنیم موضوع ملاقات‌ها را بیش از سال گذشته مورد توجه قرار داده و مشکلات را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

وی اضافه کرد: حفظ کرامت مراجعین، حل مشکلات آنها در چارچوب قانون، اقناع مراجعین با گفت و گو، جلب رضایت آنها و افزایش سرمایه اجتماعی از جمله اهدافی است که به دنبال تحقق آنها هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار