مدیرعامل تیم فوتسال خانه صنعت کرمانشاه گفت: بدلیل وضعیت وخیم کرونا از شرکت در مسابقات لیگ دسته اول خودداری کردیم، اما از این موضوع سوءاستفاده شده و تیم خانه صنعت بازنده اعلام شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 06 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،فرهاد مرزی اظهار داشت: مسابقات فوتسال لیگ دسته اول کشور در شهرستان آبادان برگزار شد، اما بدلیل شرایط وخیم کرونا و اینکه خوزستان بعنوان منطقه قرمز اعلام شد، برگزاری مسابقات نیز با مشکل مواجه شد.

وی ادامه داد: جهت تعیین تکلیف برای شرکت در مسابقات و برگزاری آن از طریق هیأت فوتبال نامه‌نگاری‌هایی به فدراسیون انجام شد، اما جوابی دریافت نکردیم.

مدیرعامل تیم فوتسال خانه صنعت کرمانشاه افزود: پس از آن در تاریخ ۱۱ فروردین‌ماه سال‌جاری به فرمانداری شهرستان آبادان نامه نوشتیم و راجع به برگزاری مسابقات پرسیدیم که یک روز بعد در پاسخ به ما اعلام کردند که با توجه به شرایط کرونا بازی‌ها لغو شده و به تاریخ دیگری موکول شدند.

مدیر عامل تیم فوتسال خانه صنعت کرمانشاه گفت: نامه لغو برگزاری مسابقات را از طریق هیأت فوتبال به فدراسیون ارسال کردیم اما در پاسخ از سوی فدراسیون به ما اعلام شد که مسابقات برگزار خواهند شد، گویا فدراسیون تحت هر شرایطی اصرار به برگزاری مسابقات دارد حتی در شرایط بد کرونایی.

وی افزود: تیم ما بدلیل حفظ جان بازیکنان، مربیان و همچنین تضمین جان هموطنان پس از بازگشت از مسابقات، عدم حضور خود را در مسابقات اعلام کردیم، اما از این موضوع سوءاستفاده شد و نتیجه بازی را با برد تیم آبادان سه بر هیچ اعلام کردند.

مرزی در پایان، گفت: با توجه به اتفاقی که رخ داد از طریق هیأت فوتبال نامه‌ای مبنی بر اعتراض و درخواست بررسی در کمیته انضباطی مطرح کردیم، لذا در این بین با تناقضی از برگزاری و عدم برگزاری و همچنین حفظ سلامت تیم مواجه شدیم، ما اجازه تضییع حق تیم را نمی‌دهیم، هم اکنون منتظر پاسخ از سوی مسئولین مربوطه هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار