حسن عزیزی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در سال جدید تمام تلاش خود را جهت کاهش نرخ بیکاری و شناسایی موانع پیش روی رونق تولید و اشتغال استان خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 06 April 2021

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۰ و رفع موانع پیش روی اشتغال و تولید بررسی‌هایی در شورای هماهنگی مدیران مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و همچنین در شورای معاونین یعنی تعاون، اشتغال و حوزه اجتماعی و روابط کار انجام گرفته تا بتوان موانع موجود را شناسایی و برای رفع آن‌ها راه کار‌های کاربردی ارائه و حمایت‌های لازم را انجام داد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های سال ۱۴۰۰ شناسایی ۳۰ تعاونی تولیدی راکد می‌باشد که به دلایل مختلف فعالیت شان متوقف شده و هدف بازگردانی این تعاونی‌ها به چرخه تولید و رفع مشکل آن‌ها با ورودشان به ستاد تسهیل می‌باشد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: با بررسی نرخ بیکاری سال ۹۹ نسبت به سال‌های گذشته، روند کاهشی داشته، اما هنوز به اهداف مورد نظر دست نیافته ایم که برای جبران آن در سال جدید در ستاد تسهیل برنامه ریزی‌هایی انجام خواهیم داد و تصمیماتی گرفته خواهد شد که در حال شناسایی عوامل موثر بر رونق تولید و ایجاد پشتیبانی‌ها هستیم تا جهت اجرا به مراجع ذی ربط ارجاع دهیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه‌هایی طراحی شده تا سیستم هشدار دهنده بازار کار برای شناسایی بحران‌ها سریعا مشخص شوند.

عزیزی در پایان تاکید کرد: در سال جدید با پیگیری‌های استاندار کرمانشاه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی با نرخ بسیار ارزان برای تحرک بخشی و پشتیبانی از اشتغال مناطق زلزله زده که بخش اعظمی از استان را در بر میگیرد اختصاص داده شده، امید است مجموعه این کار‌ها رونق بیشتری را در اقتصاد و اشتغال استان کرمانشاه ایجاد کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار