نورالدین فرزادی پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از تغییر رنگ این شهرستان به قرمز خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا شهرستان تمام گروه‌های شغلی به جز مشاغل سطح یک با ممنوعیت فعالیت مواجه اند.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ 06 April 2021

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به تغییر رنگ سرپل ذهاب از نارنجی به قرمز، بر اساس مصوبات ستاد کرونا شهرستان تمام مشاغل گروه‌های مختلف به جز گروه یک تعطیل هستند.

وی افزود: واقعیت امر این است که جهت بهبود وضعیت، باید دست از سهل انگاری و عادی انگاری شرایط برداریم و تمام مردم باید همدل، مصمم و با اراده‌ای سازنده برای مقابله با ویروس کرونا حرکت کنند.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونا شهرستان هر یک از دستگاه‌های اجرایی باید وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهند در واقع مصوبات زمانی ارزش پیدا می‌کنند که اجرایی شوند، برای نظارت بر حسن اجرای مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی نیز کمیته‌ای را تعیین کردیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: ورود و خروج خودرو‌ها به شهرستان ممنوع می‌باشد و هر خودرویی خارج شود بر اساس قانون بیش از یک میلیون تومان جریمه می‌شود، همچنین از ورود خودرو‌های غیر بومی به شهرستان ممانعت به عمل می‌آید و در صورت بی توجهی، برخورد‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در اسفند ماه تعداد نمونه‌های سرپایی ۳۰۹ نفر، مثبت سرپایی ۶۵ نفر و درصد مثبت بیماران، ۲۱ % بوده است، تعداد نمونه‌های سرپایی فروردین ماه نیز ۱۹۳ نفر، مثبت سرپایی ۷۲ نفر و درصد مثبت ۳۷ % می‌باشد که روند افزایشی داشته است.

فرزادی پور تاکید کرد: امید است که با ساز و کار‌های شکل گرفته و همکاری شهروندان همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت کرونا بهبود یابد و مجددا به رنگ‌های زرد و آبی بازگردیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار