معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه نحوه فعالیت ادارات بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی شهر‌های استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ 04 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا افشین کریمی در خصوص نحوه فعالیت ادارات گفت: با توجه به تغییر وضعیت شیوع بیماری کرونا از فردا (۱۵ فروردین) شیوه حضور کارکنان در ادارات براساس رنگ بندی شهر‌ها خواهد بود.

وی افزود: در شهر‌های با وضعیت «زرد»، کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد. در سایر ادارات این شهر‌ها ارائه خدمات با حضور دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

کریمی گفت: در شهر‌های با وضعیت «نارنجی» ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملّی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام کنند. در سایر ادارات این شهر‌ها ارائه خدمات با حضور۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد.

کریمی در خصوص وضعیت حضور کارکنان در شهر‌های با وضعیت «قرمز» هم گفت: در این شهر‌ها دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملّی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۵۰ درصد کارکنان خود اقدام کنند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری بوجود نیاید. در سایر ادارات شهر‌های قرمز ارائه خدمات با حضور حداکثر یک سوم کارکنان انجام خواهد شد.

به گفته کریمی در شهر‌های قرمز کلیه مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و ...) به‌طور کامل تعطیل و صرفاً کارکنانی که حضور آنان برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری باشد، در محل کار خود حضور خواهند یافت.

معاون استانداری کرمانشاه اعلام کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی کارکنانی که بیماری زمینه‌ای دارند با تشخیص بالاترین مقام دستگاه اجرایی می‌توانند دورکاری داشته باشند.

طبق آخرین اعلام صورت گرفته، اسلام آبادغرب در وضعیت قرمز، گیلانغرب، سرپل ذهاب، کرمانشاه، سنقروکلیایی، کنگاور و پاوه در وضعیت نارنجی و هرسین، صحنه، ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، جوانرود و روانسر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار