فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه کرمانشاه از جهت شیوع ویروس کرونا در وضعیت شکننده‌ای فراز گرفته در صورت عدم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در وضعیت بحرانی قرار خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۵۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 04 April 2021

فضل الله رنجبر در خصوص وضعیت کنونی بیماری کرونا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: پیشتر در شرایط آبی بودیم، اما عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی
منجر به قرارگیری در وضعیت نارنجی شد. از طرفی مسافرت‌های نوروزی منجر به ایجاد شرایط ناپایداری گردید که احتمال بحرانی‌تر شدن و قرمز شدن وضعیت کرمانشاه زیاد است.

وی افزود: آنچه در این شرایط مهم است کاهش دورهمی ها، حفظ فواصل اجتماعی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی خصوصا استفاده مداوم از ماسک است.
با رعایت این موارد باید زنجیره انتقال کرونا را کاهش دهیم.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌ها رو به افزایش است، خاطر نشان کرد: در دو روز گذشته حدود یکصد نفر به بیمارستان مراجعه کرده و نتیجه پی سی آر آن‌ها مثبت بود. خواهش ما این است، اگر هر یک از اعضای خانواده، علائم بیماری را دارد، بلافاصله به پنج مرکزی که در شهر کرمانشاه اعلام کردیم، مراجعه کند، در صورتی که مبتلا به کرونا ویروس است از افراد سالم فاصله گرفته و تحت مراقبت‌های ویژه قرار بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه سرعت انتشار بیماری کرونا در موج چهارم بسیار زیاد است، تصریح کرد: اگر رعایت نکنیم محدودیت‌های شدیدی اعمال خواهد شد، اگر چه در حال حاضر استخر ها، باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها (فقط به صورت بیرون بر خدمات ارائه می‌دهند) مدارس و مهدکودک‌ها تعطیل هستند.

فرماندار کرمانشاه یادآور شد: در حال حاضر تالار‌های پذیرایی نیز تعطیل می‌باشند، برای ادارات ضروری هم کارکنان یک سوم و برای ادارات غیر ضروری تا یک سوم حضور ممکن است.

رنجبر در خصوص محدودیت رفت و آمد‌ها تاکید کرد: محدودیت‌ها از ساعت ٢٢ لغایت ٣ بامداد ادامه دارد، خودرو‌هایی که تردد کنند، جریمه می‌شنوند و از طرف پلیس برای آن‌ها پیامک ارسال می‌شود، همچنین ورود خودرو به شهر‌های نارنجی ممنوع است، پلیس راه در شرایط کنونی کنترل‌های لازم را دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار