معاون بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تشکیل پرونده برای ۶ مرغ فروشی متخلف در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده بازار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 15 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس مسعود بیگلری، از تشکیل پرونده برای ۶ مرغ فروشی متخلف در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده بازار خبر داد.

وی گفت: در بازرسی‌های مکرر انجام شده از سوی بازرسان سازمان صمت از بازار، برای ۶ مرغ فروشی به دلیل فروش با نرخ بالاتر از قیمت مصوب پرونده تخلف با ارزش ۱۰۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریالی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر قیمت مصوب مرغ برای مصرف‌کننده ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان بوده و فروش مرغ کشتار روز با نرخ بالاتر از قیمت اعلام‌شده ممنوع است.

بیگلری در پایان بابیان این‌که بازرسی‌های صمت حتی در روز‌های تعطیل نیز برقرار است از شهروندان خواست، هرگونه موارد تخلف شامل گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، عرضه خارج از شبکه، کم‌فروشی و ... را از طریق شماره ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت معدن و تجارت اطلاع دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار