رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بااشاره به آغاز فرآیند انتخابات در کرمانشاه، گفت: با هر اقدام، امکان و ظرفیتی که سبب ایجاد جرم در امر انتخابات شود، با اقدامات پیشگیرانه و قانونی برخورد کنیم.
کد خبر: ۹۴۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ 13 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا پرویز توسلی زاده در اولین نشست ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان که در محل دادگستری کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر هم افزایی تمامی نهاد‌ها و ارگان‌های دخیل در امر انتخابات و برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری، اظهار کرد: صیانت از امر انتخابات به عنوان سند آگاه‌مندی نظام از جمله وظایف است که بر عهده همه ماست و وظیفه داریم از آسیب‌های احتمالی انتخابات پیشگیری کنیم.

وی افزود: دشمن به دنبال تغییر در باور‌های مردم است و هدف گیری باور‌های مردم از برنامه‌های اصلی آنهاست و در این راه با سیاه نمایی و برجسته سازی مشکلات و نایده انگاشتن موفقیت ها، در پی رسیدن به اهداف خود است.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات استان تصریح کرد: در مقابل این توطئه‌های دشمن وظیفه داریم با انجام اقدامات فرهنگی مناسب به مقابله با توطئه‌ها و تبلیغات شوم دشمنان برویم و با رصد فضا‌های مختلف اعم از واقعی و مجازی، اجازه ندهیم عده‌ای بخواهند امنیت و سلامت انتخابات را دچار آسیب کنند.

وی در ادامه هشدار داد: همه افرادی که در فضای مجازی دست به اقدامات غیرقانونی می‌زنند باید مسئولیت کار خود را بپذیرند و در این امر با هیچ کس تعارف و تساهلی صورت نخواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به مسئولیت‌های ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی گفت: در نظرداریم با هر اقدام و امکان و ظرفیتی که سبب ایجاد جرم در امر انتخابات شود، با اقدامات پیشگیرانه و قانونی برخورد کنیم و در این دوره بیش از هر دوره‌ای با کج روی‌ها مقابله کنیم تا کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

در ادامه این نشست برخی پیشنهادات از جمله رصد فضای مجازی و تعیین کارگروه برای این موضوع و برخورد با تخلفات و تبلیغات زود هنگام انتخاباتی به عنوان مصوبه اولین جلسه این ستاد تصویب شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار