هوشنگ بازوند:
استاندار کرمانشاه با اشاره به خطر شیوع کرونای مرگبار انگلیسی در کشور اظهار داشت: از مسافرین عزیز خواهش می کنیم به خاطر حفظ سلامت خانواده و هموطنان لطفا امسال هم به کرمانشاه نیایند.
کد خبر: ۹۴۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 13 March 2021

به گزارش خبرنگارتابناک کرمانشاه،هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط زنده تصویری با ستادهای استانی برگزار شد؛ اظهار داشت: امروز شصت و یکمین جلسه ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، همچنین علاوه بر این، تعداد ۵۴ جلسه ستاد استانی هم برگزار کرده ایم و در مجموع طی این 13 ماه، شاهد برگزاری ۱۱۵ جلسه کرونا در استان بوده ایم. دانشگاه علوم پزشکی نیز ۴۹ جلسه تخصصی طی این مدت برای کنترل این بحران برگزار کرده است.

▫️وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه تا کنون سه موج بزرگ را پشت سر گذاشته است در ادامه گفت: در شرایط فعلی وضعیت ۷ شهرستان زرد و ۷ شهرستان استان آبی است و منع تردد به استان وجود ندارد ولی اگر پروتکل ها رعایت نشود حتما گرفتار موج چهارم کرونا که بسیار مرگبارتر است؛ خواهیم شد.

▫️استاندار کرمانشاه گفت: وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سیر کاملا صعودی دارد و در استان ایلام نیز آمارها به تدریج در حال افزایش است و خطر بزرگی در کمین سلامتی مردم است و باید با نهایت دقت پروتکل ها را رعایت کنند.

▫️وی با اشاره به خطر شیوع کرونای مرگبار انگلیسی در کشور اظهار داشت: از مسافرین عزیز خواهش می کنیم به خاطر حفظ سلامت خانواده خود و هموطنان لطفا امسال هم به کرمانشاه نیایند. از خانواده هایی که اقوام و فرزندان آن ها در خارج از استان هستند نیز خواهش می کنیم از طریق فضای مجازی جویای احوال بستگان شوند زیرا ممکن است فرد ناقلی در میان این افراد باشد و سلامت بقیه را با خطر جدی روبرو کند.

▫️مدیر ارشد استان در مورد ممنوعیت ترددهای مسافری در مرزها گفت: ترددهای مسافری از ۵ مرز رسمی استان ممنوع است و کامیون های حمل بار نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط قرنطینه انجام می شود و اگر تست کرونای راننده ای مثبت باشد اجازه ورود به پایانه را نخواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار