فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: اجازه نخواهیم داد که در معابر اصلی تجمعی با عنوان برگزاری چهارشنبه‌سوری صورت پذیرد.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 10 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سرهنگ علی‌رضا دلیری، امنیت استان را در وضعیت مطلوبی ارزیابی کرد، اظهار داشت: جزء استان‌‌های امن کشور هستیم، البته اقداماتی در فضای مجازی صورت می‌گیرد که احساس کاهش امنیت را تقویت می‌کند.

وی اشاره‌ای به افزایش سرقت‌ها در شهرستان کرمانشاه داشت و گفت: در بخش افزایش سرقت‌ها مولفه‌هایی وجود دارد که به صورت کلی بخش اعظمی مربوط به کاستی‌های دستگاه‌ها و ناتوانی در اجراست و همین امر موجب می‌شود شاهد وجود معتادین متجاهر در سطح شهر و معابر اصلی باشیم.

۶۵ درصد از جرایم خرد در کرمانشاه مربوط به معتادین متجاهر است

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: از دیدگاه پلیس معتادین متجاهر مجرم و از دیدگاه قانون بیمار محسوب می‌شوند، زمانی که از دیدگاه پلیس کسی مجرم باشد مطمئنا به دنبال زمینه‌های جرم هستند متاسفانه بیش از ۶۵ درصد از سرقت‌های خرد در کرمانشاه متعلق به معتادین متجاهر است که همین سبب شده احساس ناامنی در استان به‌وجود بیاید.

دلیری ضمن اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز، گفت: دیدن معتادین متجاهر در سطح شهر برای میهمانان نوروزی، تصویری ناخوشایندی برای کرمانشاه که سینه ستبر است، خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به مراسم چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت :در تلاش هستیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار مردم باشیم و هرگز اجازه نخواهیم داد که در معابر اصلی تجمعی با عنوان برگزاری چهارشنبه‌سوری صورت پذیرد.

دلیری افزود: مراسم امسال محله‌ور خواهد بود همچون سال گذشته و از مردم به خصوص بزرگ‌ترها می‌خواهیم در کنار جوانان و درب منزل خود این مراسم را برگزار کنند تا با صبر و آرامش این روزهای پایان سال را به سلامت سپری کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار