در مجموع حدود این ۵ محور پیشرفت و آبادانی را هدف‌گذاری کرده و فعالیت‌های انجام شده تاکنون با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی بود چراکه بناست با حرکت مردم و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی شاهد پیشرفت در این مناطق باشیم.
کد خبر: ۹۴۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 09 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، آهنگران مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران در حاشیه افتتاح پروژ‌ه‌های محرومیت‌زدایی حوزه عمرانی دهستان‌های بخش چهاردانگه با بیان اینکه این قرارگاه از سال ۹۶ فعالیت خود را در سطح استان مازندران در سه دهستان سه‌هزار تنکابن، شهدای بهشهر و پشت‌کوه شهرستان ساری شروع کرده است، اظهار کرد: اولویت قرارگاه در دهستان‌هایی با ضریب ۷ و ۸ در گام اول بود که انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش، وی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی صرفا عمران محور نیست و در کنار فعالیت‌های عمرانی به فعالیت‌های اشتغال‌زایی، فرهنگی و اجتماعی، حوزه تعلیم و تربیت و حوزه سلامت می‌پردازد.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: در مجموع حدود این ۵ محور پیشرفت و آبادانی را هدف‌گذاری کرده و فعالیت‌های انجام شده تاکنون با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی بود چراکه بناست با حرکت مردم و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی شاهد پیشرفت در این مناطق باشیم.
آهنگران خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات در حوزه عمرانی این مناطق که به نوعی زیرساخت زندگی در این مناطق است و باید ارتقا پیدا کند تا آسایش مردم شکل گیرد؛ در سال ۹۶ و ۹۷ بیست پروژه عمرانی را با اعتبار ۲ و نیم میلیارد تومان در این سه دهستان انجام داده‌ایم.
وی ادامه داد: در مرحله دوم بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی در سال ۹۸ و ۹۹ با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ۴۱ پروژه عمرانی را به بهره‌برداری برسانیم.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران گفت: این پروژه‌ها اعم از راه دسترسی از راه آسفالته، جاده بین مزارع، آب شرب، آب کشاورزی، انتقال برق به اراضی کشاورزی، ترمیم و بهسازی مدارس، احداث خانه عالم و ترمیم مساجد با حوزه‌های مختلف از جمله معیشت و اشتغال مردم در بحث زیرساختی و حیاتی لازم بتوانیم خدمات دهیم.
آهنگران یادآور شد: در حوزه سلامت فعالیت‌ها در کنار فعالیت‌های درمانی که در مراکز بهداشت و درمانی دارند؛ ما بحث سبک زندگی اسلامی و تغذیه سالم را با نگاه به تولیدات سالم و استفاده از مواد غذایی سالم ترویج می‌کنیم تا بتوانیم کاهش مراجعات را به مراکز درمانی داشته باشیم.
وی بیان کرد: الحمدالله این نگاه ین مردم ترویج شده که بتوانند با مشارکت و فعالیت‌هایی که قرارگاه دارد در کنار فعالیت‌های سپاه و دستگاه‌های اجرایی شاهد پیشرفت در این مناطق بوده و شعار ما در قرارگاه از مردم، با مردم و برای مردم است.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران افزود: پیشرفت را مردم رقم می‌زنند و هر چه قدر مردم در فعالیت‌ها همراه و همگام باشند ما می‌توانیم خدمات را با هزینه پایین‌تر و بهره‌وری بالاتر به سرانجام برسانیم.
آهنگران اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی که در سال ۹۸ و ۹۹ با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان انجام شد اگر قرار بود به صورت پیمانکاری انجام شود؛ قطعا اعتباری دو برابر از این نیاز داشته اما حضور مردم و نگاه جهادی با ۵۰ درصد هزینه خدمات ارائه شود.
وی در پایان گفت: امروز ما ۷ پروژه عمرانی در دهستان چهاردانگه همزمان با سایر پروژه‌ها در دهستان‌های مازندران بهره‌برداری شده و هدف‌گذاری امسال ما در پروژه‌های عمرانی با نگاه به جهش و افزایش تولید بود که توانستیم ۵۰۰ هکتار راضی سطح آبرسانی را داشته که از حالت دیم به حالت غیر دیم تبدیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار