پرویز ایده پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار پاوه ضمن اشاره بر وضعیت مطلوب شهرستان از نظر کرونا، گفت: نظارت‌ها بر تامین اقلام مورد نیاز بازار شب عید و رفع کمبود‌ها از هفته آینده به صورت جدی‌تر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 09 March 2021

آغاز نظارت جدی بر بازار شب عید از هفته آینده

پرویز ایده پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه اظهار داشت: شهرستان پاوه هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارد، اما بر اساس آخرین اطلاعاتی که کسب کرده ایم خوشبختانه در حال پیشروی از وضعیت زرد به سمت آبی هستیم.

وی افزود: در حال حاضر می‌توان گفت در شرایط خوبی قرار داریم، وضعیت بیمارستان شهرستان نیز با توجه به تعداد پایین بستری‌های کرونایی در شرایط مطلوبی قرار دارد و امیدواریم در روز‌های پایانی سال و با فرا رسیدن سال جدید مردم همچنان همکاری لازم را با ما داشته باشند و به سمت منطقه اورامانات سفر نکنند تا بتوانیم با کمک خداوند و مردم ظرف چند ماه آینده کرونا را به طور کامل زمین گیر کنیم.

فرماندار پاوه تصریح کرد: محدودیت‌های ایجاد شده در طول یک سال گذشته بر زندگی تمام مردم آثار مخربی گذاشته و سبب تعطیلی بسیاری از اماکن و مراسمات شده که این موضوع خوشایند هیچ کس نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: در خصوص تامین اقلام مورد نیاز ایام پایانی سال در تلاشیم که با همکاری سازمان صمت و بخش بازرگانی کمبود‌ها را برطرف کنیم.

ایده پور در پایان تاکید کرد: از هفته آینده به جد پیگیر تنظیم و نظارت بر بازار شب عید خواهیم شد و هر گونه مشکلی برای همشهریان عزیزمان پیش بیاید را حل می‌کنیم تا به کمک الهی پایان سال خوبی داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار