یدالله شکری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: تمام اقلام مورد نیاز بازار شب عید را تهیه و در زمان مناسب به دست مردم می رسانیم.
کد خبر: ۹۴۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 08 March 2021

یدالله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان ما از لحاظ کرونا در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و جهت کنترل این بیماری تمام دستگاه ها پای کار هستند که اخیرا هم شهرستان ما جزو شهرستان های برتر از لحاظ پیشگیری و کنترل این بیماری بوده است.

وی افزود: با توجه به روز های پایانی سال و نزدیک شدن به ایام نوروز مایحتاج مورد نیاز مردم را از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت تهیه و تا جایی که توانسته ایم هم در شهر و در هم روستا ها توزیع کرده ایم.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی تصریح کرد: توزیعات تحت نظارت گروه های مختلف به خصوص مسئولین ادارات انجام شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: میوه آخر سال هم توسط تعاون روستایی خریداری شده و در روز های آتی وارد شهرستان می شود و با برنامه خاصی که تدوین شده در بخش ها، دهستان ها و مرکز شهر در اختیار واحدهای مورد نظر قرار خواهد گرفت که با نظارت بخشداران و دهیاران بین مردم توزیع می شود.

شکری در پایان تاکید کرد: تهیه و توزیع تمام اقلام مورد نیاز شب عید تحت نظارت و کنترل دقیق ماست و در تلاشیم که همه مواد در زمان صحیح خود به دست مردم برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار