غلامرضا مرتضوی خبر داد:
رئیس ستاد کرونای شهرستان سنقروکلیایی گفت: مردم در شرایط ضروری به مراکز درمانی مراجعه می کنند و کاهش تجمع در این مراکز و ساماندهی آن از جمله مسائلی بوده که همواره مورد توجه ستاد ملی کرونا قرار گرفته و همکاری مردم را میطلبد.
کد خبر: ۹۴۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 07 March 2021

به گزارش  تابناک کرمانشاه ، در راستای پیگیری نارضایتی مردم در پی تجمعات در مراکز درمانی آن هم در شرایط شیوع ویروس کرونا در سنقروکلیایی برآن شدیم تا موضوع را از مسئولین این شهرستان پیگیری کنیم.

غلامرضا مرتضوی رئیس ستاد کرونای شهرستان سنقروکلیایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: آنچه امروزه در مراکز درمانی شاهد آن هستیم تجمعات مردمی است که بیشتر شهر ها درگیر این مسئله هستند و تمامی مراجعات مردم به این مراکز از روی نیاز های جدی است .

وی نقش مردم و همکاری آنان را حائز اهمیت دانست و افزود: یکی از مکان هایی که مردم در صورت لزوم به آن مراجعه میکنند مراکز درمانی میباشد در این راستا سعی شده تا حتی‌الامکان پروتکل های بهداشتی صورت گیرد و از ورود افراد بدون ماسک در این مراکز خودداری شود اما آنچه در این زمینه بیشترین نقش را میتواند داشته باشد همکاری مردم است.

احسان مهری رئیس شبکه بهداشت شهرستان سنقروکلیایی نیز در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه بیان کرد: بخش نظارت شبکه ی بهداشت همواره بر مراکز درمانی سطح شهر نظارت دارند و تمامی تلاش ما در جهت خدمات رسانی بهتر به مردم شهرستان میباشد .

وی اظهار داشت: از مردم شریف شهرستان سنقروکلیایی درخواست داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد کاهش بیماری کرونا در شهرستان باشیم .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار