ایمان بیوس در گفتگو با تابناک:
مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: دو خدمت غیر حضوری پرداخت برخط بدهی و تقسیط غیرحضوری در طرح ۳۰۷۰ تامین اجتماعی ارئه می شوند
کد خبر: ۹۴۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 07 March 2021

ایمان یبوس در گفتگو با  خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: یکی دیگر از خدمات غیرحضوری ارائه شده در طرح ۳۰۷۰ پرداخت برخط بدهی و احتساب آنی واریزی در حساب کارفرما می باشد که با مراجعه به سایت es.tamin.ir می توان مراحل ثبت نام و پرداخت بدهی را انجام داد.

وی افزود: در این خدمت در هر پرداخت یک بدهی قابل انتخاب است و برای پرداخت بدهی مورد نظر باید بر روی بدهی کلیک کنید تا در لیست بدهی انتخابی قرار گیرد و در صورت نیاز برای حذف بدهی انتخابی از منو عملیات گزینه حذف انتخاب گردد همچنین پرداخت برخط و غیرحضوری بدهی ها حداکثر تا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال امکان پذیر می باشد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: درصورت عدم ابلاغ بدهی به کارفرما امکان پرداخت آن به صورت برخط و غیر حضوری امکان پذیر نخواهد بود، در صورت عدم بروز رسانی جرائم تاخیر پرداخت بدهی در زمان پرداخت برخط و غیرحضوری لازم است مجددا نسبت به پرداخت مانده بدهی مورد نظر اقدام شود، پرداخت بدهی به صورت سپرده صرفا بابت بدهی های غیر قطعی و در صورت اعلام کارفرما در زمان ثبت اعتراض صورت خواهد گرفت همچنین برای پرداخت اقساط فعال سازی رمز پویا کارت بانکی ضروری است.

این مسئول در ادامه به یکی درگیر از خدمات طرح ۳۰۷۰ تحت عنوان تقسیط غیرحضوری و نظام مند بدهی های قبل از صدور اجراییه اشاره کرد و گفت: مجموع بدهی های انتخابی جهت تقسیط از ده میلیون ریال نمی تواند کمتر باشد، امکان تقسیط سایر بدهی های غیر اجرایی قبل از پایان پرداخت اقساط تقسیط غیرحضوری قبلی میسر نمی باشد.

وی خاطرنشان کرد: تقسیط غیرحضوری بدهی های کارگاه با مبلغ اقساط کمتر از ۵۰۰میلیون ریال مجاز خواهد بود، در صورت عدم بروز رسانی جرائم تاخیر پرداخت بدهی ها در زمان تقسیط باید مانده بدهی تقسیط نشده از طریق منوی پرداخت غیرحضوری بدهی های کارگاه پرداخت شود.

بیوس تاکید کرد: در صورت پرداخت اقساط در مهلت مقرر، تقسط تبدیل به حال شده و امکان ادامه پرداخت اقساط میسر نخواهد بود همچنین تمام مراحل ثبت نام و پرداخت از طریق سامانه es.tamin.ir قابل انجام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار