فرماندار کرمانشاه گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و فرصتی برای تعیین سرنوشت کشور است بنابراین نباید به حرف دشمنانی که مردم را مایوس می‌کنند گوش دهیم.
کد خبر: ۹۴۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 06 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، مصمم هستیم انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را با استعانت به خداوند متعال قانونمند و باشکوه برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: با همکاری و تلاش های همکاران که تجربه برگزاری ادوار انتخابات گذشته را دارند، با تمام توان تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم و برگزار کردن انتخاباتی سالم در دولت تدبیر و امید به کار خواهیم بست.

وی ادامه داد: قانونمندی، امانت داری، صیانت از آرا و اهتمام جدی برای فراهم کردن مقدمات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شعار ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه خواهد بود.

رنجبر اظهار داشت: همچنانکه در ادوار گذشته انتخابات با تمام توان امانت دار آرای مردم و نامزدها بودیم این بار نیز تلاش خواهیم کرد در کمال بی طرفی مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم را فراهم کنیم.

وی با اشاره به افزایش تعداد شعب رای گیری افزود: با توجه به اینکه در بیشتر روستاهای شهرستان کرمانشاه انتخابات شورای روستا هم برگزار می‌شود پس باید اهتمام جدی تری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ثبت نام از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر کرمانشاه و شهرهای ماهیدشت، قلعه، کوزران و هلشی هم توسط فرمانداری انجام خواهد شد از همه داوطلبان درخواست کرد که براساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور از طریق نرم افزارهای طراحی شده و یا دفاتر پیشخوان ثبت نام اولیه را انجام دهند و براساس روز و ساعت تعیین شده که کد رهگیری را دریافت می‌کنند به فرمانداری از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر مراجعه کنند و ثبت نام خود را نهایی کنند.

رنجبر ادامه داد: قبل از ثبت نام کاندیداها هیات اجرایی انتخابات ششمین دوره انتخابات اسلامی شهر نیز تشکیل می‌شود و ثبت نام روستاییان هم برای انتخابات شورای روستا از شانزدهم فروردین ۱۴۰۰ به مدت یک هفته آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: چون انتخابات یک پروژه ملی است تمامی ادارات و نهادها باید همکاری لازم را با ستاد انتخاباتی شهرستان براساس قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه در پایان عنوان کرد: امروز هر سخنی که مایه یاس و ناامیدی مردم شود محکوم و در راستای حرکت دشمنان خواهد بود لذا باید تلاش کنیم با ایجاد نشاط در جامعه زمینه مشارکت بیشتر مردم را در انتخابات فراهم سازیم.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار