رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت:بر اساس برنامه زمانبندی، چهاردهم اسفند ماه به عنوان زمان برگزاری هفتمین دوره انتخابات اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی معدن سراسر کشور تعیین شد و بر این اساس پس از طی فرایند لازم و پس از فراخوان ثبت نام و تایید هیئت اجرایی برگزاری انتخابات با نظارت کامل سازمان و تعیین هیات اجرایی، انتخابات در زمان مقرر با موفقیت و در فضایی بسیار آرام، سالم و رقابتی بارعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاریست.
کد خبر: ۹۴۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 05 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا محمد رحیمی افزود: 2نفر در رشته معدن، یک نفر در رشته زمین‌شناسی، یک نفر در رشته نقشه‌برداری اعضای این نهاد غیردولتی را تشکیل می‌دهند.

وی گفت: پس از طی فرایند لازم و پس از فراخوان ثبت نام و تایید هیئت اجرایی برگزاری انتخابات با نظارت کامل سازمان و تعیین هیات اجرایی، انتخابات در زمان مقرر با موفقیت و در فضایی بسیار آرام، سالم و رقابتی بارعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاریست.

محمدرحیمی بیان کرد: کل نامزد‌های انتخاباتی سازمان نظام مهندسی معدن استان در گروه‌های چندگانه، ۱۱ نفر بودند که به ترتیب،۵ نفر در رشته معدن، ۳ نفر در رشته زمین شناسی و۳ نفر هم در رشته نقشه برداری کاندید شدند. 

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تصریح کرد:به دلیل نبود نامزد انتخاباتی رشته متالورژی در استان، طبق دستورالعمل و نظام نامه انتخاباتی، بین نفر سوم رشته معدن و نفر دوم رشته زمین شناسی، هر نامزدی که موفق به اخذ بیشترین آرا شود، به جای نماینده رشته متالورژی انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار