فرماندار سنقر و کلیایی به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه فولاد در این شهرستان خبر داد و گفت: شرکت عظیم فولاد اطلس گستر که سهامی خاص است در زمینه ذوب و نورد گرم در این شهرستان سرمایه‌گذاری کرده و به زودی شاهد کلنگ‌زنی این پروژه بزرگ خواهیم بود.
کد خبر: ۹۴۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 04 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«غلامرضا مرتضوی»با بیان اینکه جواز تاسیس این مجتمع صادر شده است، افزود: زمین مورد نیاز به میزان هفت هکتار برای ساخت این پروژه در مسیر جاده سطر خریداری شده و دیوارکشی آن نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه این مجتمع در قالب ۲ بخش ذوب و نورد گرم احداث می‌شود، گفت: ۲ واحد ذوب با ۸۰ هزار و ۱۲۰ هزار تن ساخته می‌شود که واحد اول با ۱۵۰ میلیارد تومان و واحد دوم هم با ۳۰۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود و برای بخش نورد گرم هم ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

فرماندار سنقر و کلیایی اعلام کرد که با راه‌اندازی این مجتمع برای ۱۴۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود و به طور قطع در رونق اقتصادی شهرستان نیز تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

به گفته او، هفت هکتار زمین در مسیر شهر سطر برای ایجاد این مجتمع اختصاص یافته و سرمایه‌گذار هم اهلیت این کار را دارد و اکنون ۲ مجتمع فولاد در استان‌های دیگر کشور را مدیریت می‌کند.

وی افزود: سرمایه‌گذار بسیار پای کار است و مصصم است در مدت یکسال یکی از بخش های مجتمع را راه اندازی کند.

مرتضوی یادآوری کرد که بسترها برای سرمایه گذاری در شهرستان سنقر وکلیایی آماده است و ما هم از ورود سرمایه گذاری استقبال و حمایت می کنیم.

وی سنقر و کلیایی را جزو ۱۱ شهرستان استان که مشمول معافیت مالیاتی است دانست و گفت: این مشوق بسیار خوبی برای سرمایه گذاری است.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار