مجید یزدانپناه :
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:معلمین هرگاه که نظام اسلامی به وجود آنان احتیاج داشته باشد با تمام وجود سینه‌شان را سپر می‌کنند و نمی‌گذارند ذره‌ای از خاک این کشور کم شود.
کد خبر: ۹۴۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 03 March 2021

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه،مجید یزدان‌پناه امروز در مراسم تجلیل از فرهنگیان فعال استان در دوران کرونا، که در قالب پویش «لبخند رضایت» در سالن جلسات فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان، برگزار شد، اظهار داشت: نباید زحمات معلمین فراموش شود آنان در سخت‌ترین شرایط با دانش‌آموزان در ارتباط هستند.

وی ادامه داد: هدف ما تعلیم در کنار تربیت بوده، چرا که معتقدیم علم بدون تربیت و پرورش به فساد ختم می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: در آموزش و پرورش منتهای سعی ما این بوده که طوری کار کنیم که رضایت خاطر مردم فراهم شود.

وی افزود: هدف ما تعلیم در کنار تربیت بوده چرا که معتقدیم علم بدون تربیت و پرورش به فساد ختم می‌شود. معلمان ما افرادی موفق و اخلاق‌مدار بودند که توانسته‌اند به درستی کارشان را انجام دهند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما به دنبال تحویل دادن فرزندانی دین‌مدار و با دانش به جامعه هستیم و امیدواریم معلمان و دانش‌آموزان باعث سرافرازی کشور شوند.

وی در ادامه از سختی‌ها و مشقات آموزش مجازی در ایام کرونا سخن گفت و از زحمات و تلاش‌های فراوان جامعه فرهنگیان تشکر کرد.

یزدان‌پناه در پایان، همچنین از نگاه‌‌ ویژه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه به آموزش و پرورش تشکر کرد و از حمایت‌های سپاه پاسداران از جامعه فرهنگیان قدردانی کرد.

در پایان این مراسم که به این صورت ویدئو‌کنفرانس در تمام شهرستان‌های استان با حضور مدیران و‌ فرهنگیان فعال در دوران کرونا در حال برگزاری بود از چند تن از فرهنگیان نمونه سطح استان با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار