رئیس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه گفت: ورود دختران دوومیدانی کار به پیست مجموعه ورزشی آزادی ممنوع شده و باید تمریناتشان را در پیست 15 خرداد ادامه دهند، درحالیکه در این پیست با مشکلاتی مواجه هستند.
کد خبر: ۹۴۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 03 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،احمد روشن زاده  بااشاره به مشکلات دختران دوومیدانی کار در کرمانشاه، اظهارکرد: تا چند وقت پیش، دختران ورزشکار این رشته تمریناتشان را صبح روزهای زوج در پیست مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه ادامه می دادند، اما اخیرا ورود آنها به این پیست را ممنوع کرده اند.

وی تصریح کرد: به ناچار تمرینات این دختران دونده به پیست مجموعه ورزشی 15 خرداد منتقل شده که این موضوع مشکلاتی را برای آنها به دنبال داشته است.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه افزود: باتوجه به اینکه مجموعه ورزشی آزادی در نقطه ای قابل دسترس در شهر واقع شده بود، دختران ورزشکار زیادی برای تمرین به پیست این مجموعه می آمدند، اما اکنون که تمرینات به مجموعه ورزشی 15 خرداد منتقل شده، به واسطه اینکه این مجموعه در نقطه ای مناسب و قابل دسترس نیست، شاهد کاهش حدود 50 درصدی دختران دوومیدانی کار هستیم.

وی گفت: عدم وجود امکانات و زیرساخت های لازم همچون سرویس های بهداشتی و ... در مجموعه 15 خرداد، نیز مزید بر مشکلات شده است.

روشن زاده اضافه کرد: یکی از مشکلات مهم دیگری که در پیست مجموعه ورزشی 15 خرداد با آن مواجه هستیم، تعطیلی مکرر پیست به واسطه برگزاری مسابقات فوتبال در زمین چمن مجموعه است.

وی اضافه کرد: متاسفانه به علت اینکه مدام مسابقات فوتبال در مجموعه ورزشی 15 خرداد برگزار می شود، برای همین تمریناتمان را مکررا تعطیل می کنند که این می تواند به دوومیدانی بانوان در کرمانشاه آسیب برساند. این درحالی است که اخیر نسا مرادی در رشته پرش و کوثر قاسمی در ماده سه هزار هزار متر رده‌های سنی پایه در کشور مدال‌آور شده‌اند.

این مسئول یادآور شد: باوجود اینکه اداره کل ورزش و جوانان هماهنگی های خوبی با ما دارد، اما اداره ورزش و جوانان شهرستان کم لطفی می کند.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه در ادامه گفت: البته در بخش دوومیدانی کاران مرد مشکلی نداریم و تمریناتشان را به خوبی ادامه می دهند و همین موضوع باعث شده تا در رقابت های چند روز گذشته قهرمانی کشور، سه مدال طلا را کسب کنیم.

وی یادآورشد: در این رقابت ها، در ماده 800 متر پژمان یارولی مدال طلا، همایون همتی در ماده سه هزار متر طلا و احسان طهماسبی در ماده 400 متر مدال طلا گرفتند.

روشن زاده تصریح کرد: همچنین در بخش پرتاب وزنه هم مرتضی ناظمی از کرمانشاه با پرتاب 47/19 سانتیمتر بعد از دو سال دوری از مسابقات به دلیل آسیب دیدگی به مدال نقره رسید.

وی در ادامه در خصوص مشکل نبود زیرساخت ها برای ورزشکاران پرتابی کرمانشاه هم گفت: اخیرا با اداره کل ورزش و جوانان استان رایزنی هایی داشته ایم تا برای رفع این مشکل، زمینی را در مجموعه ورزشی 15 خرداد اختصاص دهند و پیستی را برای رشته های پرتابی احداث کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار