فرحناز محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه گفت: طرح شکرانه سلامت از محل کمک های خیرین جهت حمایت از مددجویان بهزیستی در استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۴۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 03 March 2021

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: طرح شکرانه سلامت توسط بهزیستی در راستای جذب کمک های نقدی برای مددجویان تحت پوشش در نظر گرفته شده و اجرا می شود.

وی افزود: مبنای این طرح بر اساس کمک های خیرین است بدین صورت که کارمندان دستگاه های اجرایی می‌توانند در صورت اعلام رضایت چهار رقم آخر حقوق ماهیانه خود را به بهزیستی اهدا کنند تا این مبلغ از حساب آنها کسر و جهت تامین مسکن، جهیزیه، تحصیل و اشتغال مدد جویان بهزیستی هزینه شود.

مدیر کل بهزیستی استان تصریح کرد: میزان کمک های دریافتی از خیرین بدون محدودیت ریالی با نیت عام و خاص از خیرین به صورت های نقدی و غیر نقدی و یا خدمت داوطلبانه دریافت می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: نحوه ی دریافت کمک ها یا به صورت حضوری و یا واریز به حساب مشارکت های استان می باشد.

محمدی در پایان تاکید کرد: این طرح در طول سال نیز با اجرای برنامه ها و پویش هایی به صورت استانی و کشوری، با محوریت یک خدمت خاص( تهیه لوازم التحریر یا جهیزیه و ....) برگزار می گردد و مشارکت های دریافت شده در زمینه های جهیزیه، مسکن، تحصیل و اشتغال هزینه می گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار