قطعی تلفن‌های ثابت و مشکلات اینترنت در برخی از مناطق شهر کرمانشاه وارد دومین روز شده به طوریکه دانش‌آموزان و کسبه این مناطق به شدت از این وضعیت گلایه کرده و کلافه هستند.
کد خبر: ۹۴۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 02 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس از کرمانشاه، برخی از شهروندان کرمانشاهی با تماس تلفنی با خبرگزاری فارس از قطعی تلفن و مشکلات سرعت اینترنت در برخی از محلات شهر (جمخانه) گله‌مند شدند.

تعدادی از شهروندان و کاسبان این محله، گفتند، هر چند وقت یک‌بار به علت سرقت‌های کابل‌های تلفن ثابت، باید چندین بار با مخابرات تماس بگیرند که برای وصل مجدد اقدام کنند و حال دوباره از روز گذشته تلفن‌ها قطع شده است.

مدیریت یکی از آژانس‌های تاکسی این محله در گفتگو با خبرنگار فارس، گفت: از روز گذشته با قطع تلفن کاسبی چندانی نداشته‌ایم، جزو دوستانی که شماره همراهم را دارند کسی دیگر تماس نمی‌گیرد.

دانش‌آموزانی هم که از اینترنت مخابرات استفاده می‌کنند، از این قطعی گله‌مند بودند که نمی‌توانند برای انجام تکالیف وارد شبکه شاد شوند، البته آن‌ها جدا از قطعی تلفن از سرعت اینترنت در این محله هم گله‌مند بودند.

طی پیگیری‌های خبرنگار فارس، ماموران مخابرات در پی تماس‌های مردمی به این محله مراجعه کرده و مشکلات را بررسی و همچنین خرابی از سوی مرکز مربوطه در حال پیگیری است که طبق وعده‌های داده شده طی امروز مشکل این محله حل خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار