رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از لغو اسکان میهمانان نوروزی در مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان در نوروز پیش رو خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 02 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا علی اکبر محمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نوروز پیش رو به دلیل شیوع کرونا و بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا، آموزش و پرورش استان هیچ برنامه‌ای برای تجهیز مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش برای پذیرش میهمانان نوروزی ندارد.

محمدی افزود: این دومین سالی است که برای مقابله با شیوع کرونا مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش پذیرای مهیمانان نوروزی نیستند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل اموزش و پرورش استان کرمانشاه از مسافران نوروزی درخواست کرد برای مقابله با شیوع کرونا از برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی صرف نظر کرده و سفرهای خود را به زمان دیگری موکول کنند.

محمدی در ادامه با بیان اینکه مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش استان کرمانشاه تا قبل از شیوع کرونا در ایام نوروز برای پذیرایی از میهمانان نوروزی تجهیز می‌شدند، گفت: در نوروز دو سال گذشته 25 مرکز اسکان آموزش و پرورش و 300 مدرسه، اردوگاه و آموزشگاه برای اسکان میهمانان نوروزی در استان تجهیز شده بود.

وی ادامه داد: نوروز سال 1398 میهمانان نوروزی به میزان 80 هزار نفر روز در مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش استان کرمانشاه اسکان داده شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار