محمد طاهر عظیمی فشی در گفتگو با تابناک:
سرپرست صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق از بسیاری از بخش ها از جمله فرهنگ و ارشاد، گردشگری و بوگردی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران جهت ایجاد اشتغال حمایت می کند.
کد خبر: ۹۴۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 02 March 2021

محمد طاهر عظیمی فشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که مابین صندوق کارآفرینی امید و سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شد، تسهیلاتی به اهالی فرهنگ و هنر و رسانه تعلق می گیرد که پس از ثبت نام متقاضیان، پرونده ها توسط فرهنگ و ارشاد بررسی و جهت ارائه تسهیلات به صندوق ما ارسال می شوند، در استان کرمانشاه هنوز در این زمینه پرداختی نداشته ایم.

وی در ادامه به حمایت های این صندوق از خانواده شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: صندوق کارآفرینی امید تفاهم نامه ای اختصاصی تحت عنوان تسهیلات ضروری با این عزیزان منعقد کرده که این تسهیلات هر چند مبلغ بالایی نیست( تا سقف پنج میلیون تومان) اما بدون سود، با کارمزد قرض الحسنه و بدون سپرده گذاری است.

سرپرست صندوق کار آفرینی امید تصریح کرد: گردشگری نیز یکی دیگر از اهداف مورد حمایت ماست که در استان کرمانشاه ۱۷ مرکز اقامتی و بوم گردی روستایی که از میراث فرهنگی استان مجوز گرفته‌اند به ما معرفی شده اند و آن ها را مورد حمایت قرار داده ایم که شامل شهرستانهای پاوه، جوانرود، کرمانشاه، کنگاور، هرسین و صحنه هستند که تعدادی از آن ها از جمله کنگاور پاوه صحنه نیز بسیار موفق عمل کرده اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا مشکلاتی برای آنها پیش آمد و ما جهت حمایت در بحث صنایع دستی و میراث فرهنگی از جمله ساخت و سازهای سنتی، گلیم و صنایع فلزی شهرستان کرند غرب ورود پیدا کردیم و تسهیلات را به این بخش ها پرداخت کردیم.

عظیمی فشی در پایان تاکید کرد: بر اساس تفاهم نامه‌ امضا شده ای که شیوه نامه آن به استان رسیده، با اجرایی شدن آن، حمایت های بیشتری از این بخش خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار