سعدی مصطفی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار روانسر از نظارت بر بازار ایام پایانی سال خبر داد و گفت: مرسمات عزاداری یکی از علل اصلی افزایش آمار کروناست.
کد خبر: ۹۴۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 28 February 2021

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: نوروز امسال با توجه به شرایط کرونایی از پذیرش هرگونه مسافر در شهرستان معذوریم و شرایط پذیرش را نداریم.

وی افزود: طی جلسه‌ای که با توجه به شرایط کرونا برگزار شد این موضوع به مدیران شهرستان ابلاغ شد و اطلاع رسانی کرده‌ایم که اگر مردم رعایت نکنند وارد پیک چهارم کرونا خواهیم شد، زیرا این پیک به نحوه رفتار مردم بستگی دارد.

فرماندار روانسر تصریح کرد: به وسیله فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی مرتبا بازرسی‌هایی در شهرستان انجام می‌دهیم کما این که بیشتر در بحث فرهنگ سازی مانور می‌دهیم.

این مسئول تاکید کرد: نظارت بر بازار هم به صورت سخت گیرانه انجام می‌شود که در این راستا جلساتی برگزار کردیم که گزارشات را به صورت روزانه دریافت می‌کنیم، مهمترین موضوعی که به عنوان یک چالش در شهرستان مطرح است مراسمات عزاست که باید کاهش یابد.

وی بیان کرد: جهت تأمین کالا‌های اساسی و در دسترس بودن آن برای مردم برنامه‌هایی داریم همچنین تامین کالا‌های اساسی را به سازمان صنعت و معدن ابلاغ کردیم تا در صورت وجود هرگونه کمبود برای تامین توسط ما، سریعا اعلام کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار