توسط بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان:
تابناک-بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده کرونایی توزیع کرد.
کد خبر: ۹۴۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵ 25 February 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در حرکتی خداپسندانه با توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده دانشگاهیان آسیب‌دیده کرونایی با آنان همدردی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این همایش با قدردانی از اساتید بسیجی و کادر درمان که پیشگام حرکت‌های خداپسندانه بوده‌اند و سعی کرده‌اند در حد توان خود به مردم آسیب‌دیده از ویروس منحوس کرونا کمک کنند، اظهار کرد: بدون شک این اعمال نیکو به‌عنوان باقیات‌‌الصالحات برای تک‌تک شما ذخیره و ازنظر الهی پنهان نخواهد ماند.


احسان کامرانی با تجلیل از شهدای دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا خدمت می‌کنند، افزود: کادر درمان و این دانش‌آموختگان قهرمان چند شهید به کشور اهدا کرده‌اند و در این شرایط سخت و طاقت‌فرسا از جان و زندگی خود گذشتند. برای خدمت به سایر مردم، به خط مقدم شتافتند که این مهم به‌عنوان یکی از بارزترین خصوصیات اخلاقی و انسانی باید در تاریخ ثبت و یادآوری شود.

وی با قدردانی از کسانی که این شرایط سخت را به خوبی درک می‌کنند و با رعایت دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی سعی دارند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کادر درمان و همنوعان خود کمک کنند از همه اقشار جامعه خواست تا در رعایت موازین بهداشتی ذره‌ای تردید نکنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان بیان کرد: بسیج همیشه در همه صحنه‌ها حضور فعال و مؤثری دارد و در زمان وقوع کرونا نیز در خط مقدم امدادرسانی در کنار کادر درمان و مردم آسیب‌دیده ایستاد و با جان و دل، خدمات شایان تجلیلی از خدمت به‌جا گذاشت.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس نیز گفت: با شیوع ویروس کرونا بخش‌های از کارکنان برخی حوزه‌های دانشگاهی صدمات سنگینی خوردند و حوزه معیشتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های آسیب‌دیده بود که نیاز داشت تا ترمیمی در این حوزه اتفاق افتاد.

محمود صباحی‌زاده اضافه کرد: بسیاری از استادان و نخبگان دانشگاهی به‌ویژه استادان بسیجی با آگاهی از ضرورت همبستگی با این جمعیت بزرگ و خدوم دانشگاهی وارد میدان عمل شدند و با توجه به منویات مقام معظم رهبری اقدامات شایسته و بایسته‌ای انجام دادند.

وی یادآور شد: این چهارمین مرحله از همبستگی استادان و مدرسان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با نیازمندان جامعه در راستای پویش ملی مهر استادی، است که با اهدا بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب‌دیده کرونایی دانشگاهیان استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، آذربایجان غربی و کرمانشاه با هم همصدا و همگام شدند.

انتهای پیام/ز497

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار