سرپرست شهرداری روانسر از ساماندهی میوه‌فروشان و عرضه‌کنندگان تره بار خیابان‌های اصلی این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ 24 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،آرش محمودی، هدف از اجرای این طرح را رفع سد معبر، تسهیل در عبور و مرور و روانسازی ترافیک، سهولت دسترسی به بوستان شکوفه و فضاهای عمومی و بالابردن کیفیت منظر شهری در بلوار معلم عنوان کرد.

وی ادامه داد: عمده این میوه فروشان سیار در بلوار معلم شهر روانسر به عنوان یکی از شریان های اصلی عبور و مرور روانسر و شهرهای همجوار مستقر بودند و با توجه به قرارگیری این شهرستان در ورودی شهرستان های اورامانات، ساماندهی این دست فروشان یک امر ضروری و موضوع بسیار مهمی بود.

سرپرست شهرداری روانسر اظهار داشت: ساماندهی وانت داران و عرضه کنندگان میوه و تره بار از ابتدای آذر ماه سال جاری و با حمایت های دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با اولویت حفظ درآمد کسبه در دستور کار قرار گرفت.

محمودی تصریح کرد: با جانمایی مکان های جدید و انجام کارهای کارشناسی و پس از اظهار تمایل کلیه دستفروشان مبنی بر تجمع بازار میوه و تره بار در یک نقطه، در نهایت خیابان ساحلی (پایین دست سراب روانسر) به عنوان محل مورد توافق کلیه وانت داران انتخاب شد.

وی گفت: با هدف ایجاد رضایتمندی کسبه، عرضه کنندگان به ۲ بخش دائم و فصلی طبقه بندی و کار تجهیز و آماده سازی این خیابان آغاز شد و مقدار ۳۰۰ تن شن، پنج عدد پروژکتور و یکصد ساعت کارکرد ماشینآلات فضای اولیهلازم برای ارایه کسب و کار فراهم شد.

سرپرست شهرداری روانسر افزود: در ابتدای کار با کمبودها و نواقصی مانند علایم ترافیکی؛ تامین مخازن زباله و نیروی انسانی برای انجام نظافت و نبود سرویس بهداشتی مواجه هستیم که شهرداری روانسر برای رفع این مشکلات اقدام خواهد کرد.

محمودی از همکاری و همراهی های فرماندار، دادستان، نیروی انتظامی، پلیس راهور و عرضه کنندگان میوه و تره بار در اجرای این طرح قدردانی کرد.

مسلم الماسی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانسر نیز گفت: تا مرتفع شدن کامل مشکلات میوه فروشان و ماشین داران در محل های جدید کنار آنها خواهیم بود و اقدامات لازم در حال انجام است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار