جمال یوسفی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بیمه ایران گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان تلاش می‌کنیم هیچ یک از پرونده‌های خسارتی به سال آینده موکول نشود.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 24 February 2021

جمال یوسفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: ویروس کرونا تمام مردم جهان را درگیر کرد به تبع آن صنعت بیمه ایران از همان روز نخست بر اساس مصوبات و توصیه‌های ستاد کرونا تمامی پروتکل‌ها را با جدیت به اجرا در آورد.


وی افزود:در حال حاضر پرداخت ها را از مبلغ ۱۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان ارتقا دادیم و با الکترونیکی شدن پرداخت‌ها بعد از تکمیل پروژه نیازی به مراجعه مکرر نداریم، در واقع ویروس کرونا ما را وادار کرد فرصتی برای محدود شدن مراجعه حضوری ایجاد کنیم.


مدیر کل بیمه ایران خاطر نشان کرد: به این ترتیب خسارت‌ها با ارسال تصاویری از وسائط نقلیه پرداخت می‌شود و دیگر نیازی به رجوع به دفاتر بیمه یا اداره خسارت بیمه نیست، همان جا بر اساس مدارک ارسالی خسارت‌ها پرداخت می‌شود.


این مسئول ادامه داد: یکی از دستگاه‌هایی بودیم که در طرح شهید سلیمانی دخالت داشتیم و برای اجرای آن وسائط نقلیه و نیروی انسانی اعزام کردیم، هم اکنون هم کارکنان در ماموریت هستند و در اجرای آن مشارکت می‌کنند.


یوسفی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به مردم اعلام کنیم این است که با نزدیک شدن به پایان سال، بسیاری از پرونده‌های خسارتی مردم به ویژه خسارت‌های جانی ممکن است به سال آینده موکول شود و ضرر و زیانی دچار مردم بشود به همین منظور با تلاش و کوشش شبانه روزی همکاران فعالیت‌ها را شیفت بندی کردیم و پس از ساعت اداری نیز مشغولیم تا هیچ پرونده‌ای به سال آینده موکول نشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار