علی بنی عامریان در گفتگو با تابناک:
شهردارسنقر فرهنگ سازی عمومی را عامل مهم توسعه‌ی شهری دانست و گفت: برخی از مشکلات شهری بدست مردم حل میشود و با فرهنگ سازی میشود این مشکلات را به حداقل رسانید که در راستای آن توسعه‌ی شهری را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۴۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ 24 February 2021

علی بنی عامریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در سال جاری سرقت و تخریب اموال عمومی همچون مبلمان شهری، کابل، مخزن‌های زباله، نهال و... بیشتر از سنوات قبل شده که هزینه‌های زیادی را برای شهرداری در پی دارد برای حل این مشکل نیروی انتظامی همکاری خوبی با شهرداری دارد، اما اساسا فرهنگ سازی میتواند این مشکل را به حداقل برساند.


وی در ادامه ضمن اشاره به تاثیرات فرهنگ شهرنشینی افزود: زیبایی و تمیز بودن شهر در گرو همکاری مردم بوده و با کمک آن‌ها زیبا سازی، توسعه وساماندهی شهری امکان پذیر میباشد همچنین در حال حاضر توسعه عمودی شهری را خواهیم داشت که به دلیل فقدان فرهنگ آپارتمان نشینی مارا با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.


وی در ادامه ایجاد پیاده راه و مکان‌های تفرحی را برای مردم ضروری دانست و گفت: امروزه با وجود ویروس کرونا مردم خانه نشین شده و بیش از بیش نیازمند پیاده راه و مکان‌های تفریحی هستند چرا که پیاده راه علاوه بر زیبا سازی شهری امنیت خاطر را برای مردم به ارمغان می‌آورد در این راستا پیگیری‌هایی در جهت ایجاد پیاده راه در شهر سنقر انجام گرفته که در بحث اجرا با مشکلاتی روبه هستیم.


شهردار سنقر همچنین به برخی اقدامات شهرداری در طول چند ماهه اخیر اشاره و بیان کرد: آسفالت ۱۸۰ هزار مترمربع از معابر شهری، موزائیک فرش، احداث چندین پارک در برخی مناطق شهر، نصب تصویر شهدا بر روی تابلو‌های شهری، کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال، تلاش در جهت ایجاد شهری تمیز و بدون زباله، روکش سریع آسفالت معابر اصلی شهر به دلیل کنده کاری و ساماندهی فاضلاب شهری برخی از اقداماتی است که شهرداری در چند ماه اخیر در راستای زیبا سازی شهری انجام داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار