رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه با اشاره به دلایل عدم حضور تیم کرمانشاه در مرحله دوم رقابتهای لیگ دسته اول والیبال کشور، اظهار کرد: بازیکنان از اسپانسر تیم به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 23 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فرهمند سال افزون، در خصوص حواشی این روزهای تیم والیبال کرمانشاه و عدم شرکت در دور دوم رقابتهای لیگ دسته اول، گفت: امسال بنا داشتیم پس از سالها برای ایجاد تحرک و پویایی دوباره در والیبال استان، یک تیم را راهی رقابت های زیرگروه لیگ دسته اول کنیم، اما طبق آیین نامه مسابقات لیگ حضور هر تیم در این رقابت ها منوط به این بود که باشگاهی باشد، یعنی ما از طرف هیات نمی توانستیم در این لیگ شرکت کنیم.

وی تاکید کرد: بنابراین مجبور بودیم با یکی از باشگاه های ورزشی استان مذاکراتی داشته باشیم تا اسپانسر تیم شود که در نهایت با باشگاه بعثت به توافق رسیدیم که تیم با نام بعثت کرمانشاه در این رقابت ها حضور داشته باشد.

رئیس هیات والیبال استان اضافه کرد: هدف ما از حضور در رقابت های لیگ تنها کسب تجربه برای بازیکنان جوان استان بود و براین اساس تلاش کردیم فقط از والیبالیست های بومی استان استفاده کنیم، اما اسپانسر اصرار کرد چون از حضور در لیگ نتیجه می خواهد، برای همین باید چند بازیکن غیربومی را هم جذب کنیم که ما هم چون از بالا رفتن هزینه ها واهمه داشتیم، تنها چهار بازیکن غیربومی را در اختیار گرفتیم.

وی اضافه کرد: دور برگشت رقابت ها درحالی به میزبانی کرمانشاه به پایان رسید که تیم استان با شایستگی که بازیکنان از خود نشان دادند در جایگاه سوم قرار گرفت و طی این مدت اسپانسر به نحو احسن تبلیغات خود را انجام می داد، بدون اینکه کاملا به تعهدات خود عمل کند.

سال افزون اضافه کرد: پس از پایان دور رفت رقابت ها، اسپانسر باید نیمی از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت می کرد، درحالی که بجز همان چند بازیکن غیربومی، هیچکدام از بازیکنان استان حتی 10 درصد مبلغ قرارداد خود را نگرفته بودند، با این حال اسپانسر مدام تاکید می کرد که به وعده هایشان عمل می کند و در عمل بازیکنان چیزی نمی دیدند.

وی اضافه کرد: در نهایت قرار براین شد که دور برگشت رقابت ها به میزبانی تبریز باشد که ما از اسپانسر خواستیم بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان را برای دلگرمی‌شان به آنها پرداخت کند، چراکه برخی از بازیکنان ما در سرمای زمستان از شهرستان محل زندگی خود هر روز به کرمانشاه می آمدند و تمرین می کردند.

رئیس هیات والیبال استان گفت: متاسفانه فریب قول و وعده اسپانسر را خوردیم و نتوانستیم تیم را برای دور برگشت به تبریز اعزام کنیم و هرچقدر که با او هم تماس می گرفتیم، پاسخی به ما نمی داد.

وی افزود: اگر اسپانسر از چند روز قبل به ما می گفت به وعده هایشان عمل نمی کند، از اعتباری که داشتیم استفاده می کردیم و از چند نفر کمک مالی می گرفتیم تا بازیکنانمان را به مسابقات اعزام کنیم.

سال افزون بااشاره به انحلال تیم کرمانشاه پس از عدم اعزام به رقابت های لیگ، اعلام کرد: فدراسیون درخصوص چرایی عدم حضورمان در ادامه رقابت های لیگ توضیح خواست که ما نیز بصورت مکتوب مشکلات را به فدراسیون انعکاس دادیم.

وی از تصمیم بازیکنان تیم والیبال کرمانشاه برای شکایت به فدراسیون خبرداد و گفت: این حق مسلم بازیکنان است که اعتراض خود را به گوش فدراسیون برسانند و از اسپانسر به کمیته انضباطی شکایت کنند و ما نیز از آنها حمایت خواهیم کرد.

رئیس هیات والیبال استان اضافه کرد: به هیچکس این اجازه را نخواهیم داد که از والیبالیست های جوان و مستعد ما برای خودش نردبانی بسازد و در آخر هم هیچ تعهدی به آنها نداشته باشد.

وی درخصوص شرایط این روزهای بازیکنان تیم منحل شده کرمانشاه هم گفت: اکثر بازیکنان اکنون کار خاصی ندارند و باتوجه به اینکه در مرحله دوم رقابت ها قرار داریم، این امکان هم فراهم نیست که جذب تیم های دیگری شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار