میثم کلهری در گفتگو با تابناک:
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمانشاه از اجرای خدمات مختلف این ستاد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون و همراهی کامل با مردم استان خبر داد. 
کد خبر: ۹۴۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 22 February 2021
میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه درخصوص خدمات ارائه شده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از آغاز شیوع ویروس کرونا تا کنون اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه مبارزه با کرونا از ابتدای این پدیده مضموم تمام توان خود را در جهت جلوگیری از اثرات منفی این بیماری آغاز کرد، از جمله توزیع بسته حمایتی در بین افراد آسیب دیده از کرونا، همچنین در سال جاری در حوزه احسان و همدلی ۵۲ رزمایش همدلی و احسان برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا بر پا کردیم. بسته های معیشتی و پروتئینی و ۸۰ هزار پرس غذا توزیع گردید. مرحله پنجم توزیع بسته های معیشتی نیز 
از هفته آینده انجام می شود. 
 
 
وی افزود: در استان کرمانشاه تا کنون نزدیک به ۱۰۰ هزار بسته بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده از طریق گروه های جهادی و سمن ها بین مردم مناطق حاشیه نشین توزیع شده، به علاوه در حوزه اشتغال با توجه به شعار سال یعنی جهش تولید، که البته متاثر از ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها به تعطیلی کشیده شد کارهای حمایتی خوبی انجام گرفت. مضاف بر این بنیاد برکت دو روز گذشته جشن ۶۰ هزارمین طرح اجرا شده در استان را جشن گرفت. 
 
 
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خاطر نشان کرد: 
در استان کرمانشاه حدود ۴ هزار طرح اجرا کردیم که ۱۰ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده، برای کمک به بنگاه های تعطیل شده نیز بر اساس درخواست کمک هایشان به صورت مشارکت تسهیلات حمایتشان کردیم و بسیاری از این بنگاه‌ها را به عنوان زنجیره ارزش طرح های اشتغال استان معرفی کردیم که در حوزه صنایع دستی، تولیدات دامی به گیاهی با کمک مسئولان استان در سال آینده اجرایی خواهد شد، همچنین نزدیک به ۱۱ هزار لوازم التحریر ایرانی اسلامی بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع شد. 
 
 
این مسئول اضافه کرد: تفاهم‌نامه ای با سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی در سطح کشور بسته شد و بر اساس آن مقرر شد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افرادی را که برابر با شرایط مختلف، گرفتار جرایم مالی غیر عمد در زندان شده اند مورد حمایت قرار گیرند، و روز گذشته ۵۰ نفر از این افراد به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.
 
 
کلهری تصریح کرد: طرح تولید دیمزارها نیز با توجه به اینکه کشاورزان در دیمزارها معمولاً هر سال خسارت‌های بالایی را متحمل می‌شوند و مورد حمایت قرار نمی گیرند با کمک جهاد کشاورزی اجرا شد. پیش‌بینی می کنیم که برای سال آینده افزایش تولید در استان چشمگیر باشد، طرح اقدام ملی هم برای دو هزار واحد مسکونی از طریق ثبت نام در سایتی که وزارت راه و شهرسازی معرفی کرده انجام شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار