هوشنگ بازوند:
استاندار کرمانشاه گفت: در موج چهارم کرونا نیازمند یاری و همراهی ویژه هنرمندان برای عبور از این پیک هستیم.
کد خبر: ۹۴۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 20 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند در مراسم نمادین اهدا هنر کارت به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان اظهار داشت: دولت علی رغم مشکلاتی که تحریم ها ایجاد کرده که از ویروس کرونا هم سخت تر است، درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی تحمیل شده از سوی آمریکا است، مسئولین کشور عوارض ناشی از تحریم را به مردم نمی گویند، اگر چه ممکن است روزی این موضوع را تشریح کنند.


وی افزود: واقعیت این است که خسارت سنگینی به اقتصاد وارد شده و دولت تا کنون 34 هزار میلیارد تومان پول برای کرونا توزیع کرده است، اگر چه ممکن است این توزیع به تورم تبدیل شود که طبیعی است اما دولت آنچه در توان داشت به کار گرفت و تسهیلات و بلاعوض هایی را به شکل های مختلف اعطا کرد.


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت علی رغم مشکلات اقتصادی، در مقابل کرونا به خوبی عمل کرد، خاطر نشان ساخت: فعلا شرایط استان کرمانشاه مناسب است، شش شهرستان زرد و باقی شهرستان ها آبی است، اما باید در نظر داشت ویروس کرونا انگلیسی اکنون در خوزستان شیوع یافته و احتمال ورود آن به کرمانشاه بسیار زیاد است.


وی یادآور شد: این ویروس که متاسفانه گفته می‌شود به مبتلایان تنها سه روز فرصت زنده ماندن می دهد، بسیار جدی تر و خطرناک‌تر از ویروس کرونای قبلی است، به همین منظور از امروز تمامی مرزهای عراق به ایران را بسته ایم تا یک کنترل جدی بر ورود و خروج ها انجام شود.


بازوند تاکید کرد: وقتی هنرمندان را به عنوان الگو و نماد می بینیم نگاه مردم به سوی آن ها است لذا لازم است این هنرمندان در موج چهارم کرونا به صورت جدی به کمک استان بیایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار