غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی با تاکید بر اینکه مردم ایام پایانی سال را در خانه بمانند و از سفر پرهیز کنند گفت: امسال شهرستان سنقروکلیایی در جهت حفظ سلامتی مردم و همشهریان عزیز پذیرای مهمانان نورزی نیست.
کد خبر: ۹۴۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 20 February 2021

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ادارات و دستگاه های مرتبط در شهرستان تدابیر و آمادگی لازم را در ایام پایانی سال از جمله مدیریت تجمعات، ترافیک درون شهری و بازار با توجه به شیوع ویروس کرونا باید داشته باشند.

وی افزود: امیدواریم با همکاری و همدلی مردم و مسئولین برنامه ریزی و آمادگی خوبی برای ورود به ایام پایانی سال و مدیریت بیماری کرونا داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهرستان سنقروکلیایی جزء شهرستان های پر خطر از نظر ویروس کرونا است تاکید کرد: با توجه به اهمیت این موضوع میطلبد همکاری و همراهی مردم شریف شهرستان با ستاد مدیریت کرونا در این ایام بیش از پیش تداوم داشته باشد.

کنترل ترافیک شهری، محدودیت ورود وسائل نقلیه در مسیر های منتهی به آرامستان و ایجاد موانع و علائم هشداری در سطح شهر، بررسی وضعیت کمربندی شهر سنقر جهت بهره برداری، پارکینگ ماشین های سنگین در شهر سنقر، خط کشی جاده های فرعی و اصلی روستایی، تعمیرات برخی از علائم راهنمایی و رانندگی، ساماندهی وانت های میوه فروش و خودروهای مسافربری شهری از موضوعاتی بود که وی به آنها اشاره کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار