حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با تابناک:
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به اهمیت نقش رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه میتواند در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در راستای افزایش مشارکت های مردمی پای صندوق های رای بیشترین تاثیر گذاری را داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 19 February 2021

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: رسانه های انقلابی نقش کلیدی در جهت دهی به افکار عمومی داشته و همچنین در افزایش مشارکت مردمی پای صندوق های رای میتواند اثر گذار باشد.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت انتخاب مردم در تعیین سرنوشت کشور اضافه کرد: با شناخت جایگاه درست افراد میتوان خدمت گذارانی کارآمد برای مسئولیت های دولتی تعیین کرد و مهم ترین نقش رسانه روشنگری آحاد جامعه است.

حسینی کیا مطالبه گری رسانه های انقلابی را موثر در پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: اکنون در کشور بیش از ۶۰۰ هزار طرح نیمه تمام وجود دارد که از وظایف رسانه مطالبه گری در این زمینه و پیگیری کند که چرا این طرح ها نیمه تمام مانده و تلاش درجهت حل مشکل این طرح ها صورت گیرد.

وی به نقش راهبردی رسانه در فضای سیاسی و اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت:گاهی سیاسیون مردم را سیاست زده میکنند، رسانه باید در عرصه سیاست میدان داری و افکار را جهت دهی کند و همچنین با مطالبه گری در عرصه ی اقتصاد کشور میتواند به چگونگی وضع نقدینگی کشور نظارت و مسائل مرتبط با آن را جهت دهی کند .

رئیس مجمع نمایندگان استان همچنین به دیگر رسالت های رسانه های انقلابی اشاره کرد و افزود: رسانه در زمینه های فرهنگی، اجتماعی در جهت آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی، الگو برداری از شخصیت های شاخص کشور و معرفی آنان به جهان و تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی باید پیشرو باشد.

وی در پایان رسانه را هدایت گر خواند و اظهار داشت: رسانه با هدایت گری آحاد جامعه میتواند یک کشور را به سمت سقوط پیش ببرد و یا میتواند آن را به سمت پیشرفت و رستگاری سوق دهد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار