تیم خانه صنعت در روز پنجشنبه، ۳۰ بهمن‌ماه امسال به میزبانی استان ایلام اولین بازی خود را در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۴۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 17 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،تمرینات بازیکنان با توجه به واگذاری این تیم، با تاخیر شروع شد، اما با این حال بازیکنان با آمادگی کامل در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهند یافت.

مدیرعامل تیم فوتسال خانه صنعت کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص، اظهار داشت: این تیم قبلا متعلق به پلیمر بود و در طول یک ماه گذشته به باشگاه خانه صنعت و معدن واگذار شده به همین دلیل امسال تمرینات را دیرتر شروع کردیم.

فرهاد مرزی تصریح کرد: نواقصی در تیم نظیر تکمیل نفرات و کادر فنی وجود دارد، اما در هفته آینده مسابقات را پیش‌رو داریم و سعی داریم با تلاش مربیان و بازیکنان بهترین بازی را در حد خود اجرا کنیم و رفع کمبودها را در آینده جبران می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به تجربیات سرمربی این تیم در برد مسابقات لیگ برتر به صعود امید داریم و ما نیز به عنوان مدیران اجرایی تلاش خود را برای ارائه بهترین بازی ارائه خواهیم داد.

سرپرست تیم خانه صنعت کرمانشاه نیز در ادامه در خصوص هدف از تشکیل این تیم، گفت: با توجه به پتانسیل بالا و افراد مستعد استان در زمینه ورزشی نیاز به ارتقا و تقویت ورزش داریم از مشکلات اساسی فوتسال نبود اسپانسر و کمبود سالن‌هاست.

محمد رباعی افزود: با اینکه اعضای تیم خانه صنعت تیم را حمایت می‌کنند، اما این مورد به تنهایی کفایت نمی‌کند، از مسئولان و مدیران مربوطه انتظار حمایت داریم.

وی ادامه داد: تیم خانه صنعت تنها یک تیم نیست بلکه یک باشگاه ورزشی است و از تیم‌های پایه در رده سنی‌های مختلف نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسال فعالیت دارد، لذا نیازمند تجهیزات و سالن مناسب هستیم چراکه تنها یک سالن پاسخگو نیست، چند سالن در استان وجود دارد که نیاز به تکمیل شدن دارد.

سرمربی تیم فوتسال خانه صنعت کرمانشاه در رابطه با اولین بازی این تیم، گفت: با توجه به فرصت محدود ما که حدودا ۱۰ روز فرصت تمرین داشتیم و همین‌طور حساسیت اولین بازی، کار ما دشوارتر می‌شود، با بازیکنان نکاتی را در میان گذاشته‌ایم، امیدواریم در اولین بازی لیگ دسته اول با آرامش خاطر ظاهر شوند.

حسین همتیان عنوان کرد: پنجشنبه اولین مسابقه را با تیم ایلام و به میزبانی استان ایلام داریم، تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتسال خانه صنعت کرمانشاه نیز در ادامه این گفت‌وگو، گفت: تمرینات را با توجه به شرایط ویژه‌ای که داشتیم به تازگی شروع کردیم و چند هفته‌ای طول می‌کشد تا تیم آماده مسابقات شود حال در بازی‌های چند روز آینده باید دقت و تلاش کافی را داشته باشیم، در هفته‌های آینده با آمادگی بیشتری وارد رقابت‌ها خواهیم شد.

میلاد نجفی افزود: تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و چند بازیکن حرفه‌ای است نیاز داریم تا چند بازیکن دیگر را به تیم اضافه کنیم و بتوانیم در آینده صعود کنیم.

بازیکن تیم خانه صنعت کرمانشاه گفت: با وجود فرصت کمی که برای تمرینات داشتیم، اما وضعیت تیم هم اکنون در شرایط قابل قبولی قرار دارد و بازیکنان آمادگی مسابقات را دارند.

محمد محمدی افزود: با وجود راهنمایی‌های مربی تیم به صعود امید داریم و برای لیگ برتر خواهیم جنگیم و معتقدیم که توانایی آن را داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار