مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیش از ۶ هزار و ۴۸۰کیلوگرم نمک از یک واحد بسته‌بندی نمک غیرمجاز و بدون پروانه بهداشتی کشف و توقیف شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 17 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، شهریار مستوفی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: باتوجه به گزارشات واصله، کارشناسان این مدیریت ،پس از اخذ دستور از مقام قضایی به یک واحد بسته‌بندی نمک غیرمجاز و بدون پروانه بهداشتی مراجعه و بیش از ۶ هزار و ۴۸۰کیلوگرم نمک بسته‌بندی شده فاقد مجوز را کشف و توقیف کردند.

وی ادامه داد: این واحد غیرمجاز شماره پروانه بهداشتی باطل شده را بر روی بسته‌بندی نمک درج کرده که پس از بررسی توسط کارشناسان این مدیریت پلمب شد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: متأسفانه گاها افرادی سودجو اقدام به راه‌اندازی واحدهای بسته‌بندی نمک بدون مجوز می‌کنند که از همه مردم استان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه محصولات بسته‌بندی شده نمک بدون پروانه و مجوز بهداشتی از سازمان غذا و دارو نسبت به گزارش و پیگیری آن از طریق تماس با شماره تلفن شکایات معاونت غذا و داروی کرمانشاه به شماره ۳۷۱۰۶۲۳۲ اقدام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار