مسابقات لیگ برتر بوکس باشگاه‌های کشور در حالی قرار است پس از سال‌ها وقفه برگزار شود که نماینده کرمانشاه نیز در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 17 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،مسابقات لیگ برتر بوکس ایران امسال با حضور ۱۰ تیم از استان های کرمانشاه، اراک، اردبیل، تهران، لرستان، خوزستان، خراسان رضوی، کردستان و فارس و در ۲ گروه پنج تیمی برگزار خواهد شد.

براساس قرعه کشی انجام شده تیم هیات بوکس کرمانشاه در گروه اول با تیم های باران پل اراک، خدمات خودرویی قبادی اردبیل، بیمه حکت تهران و شهید همت تهران مبارزات خود را برگزار می کند.

در گروه دوم نیز تیم های پلیمر خلیج فارس لرستان، هیات خوزستان، پیشتازان اکو خراسان رضوی، صبانور گروس کردستان و واریان جهرم فارس با هم پیکار می کنند.

از هر گروه ۲ تیم راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد و تیم های اول و دوم گروه یک به ترتیب به مصاف تیم های دوم و اول گروه مقابل خواهند رفت تا تیم های برنده راهی فینال و بازنده ها نیز به رده بندی بروند.

مسابقات لیگ برتر بوکس از روز چهارم تا دهم اسفند برگزار و بنا بر تصمیم فدراسیون رقابت ها به صورت متمرکز در شهر اراک انجام خواهد شد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار