رییس هیات بسکتبال استان کرمانشاه گفت: قرار است یک مرحله استعدادیابی نوجوانان بسکتبالیست کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار شود.
کد خبر: ۹۴۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 17 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،کرم احمدیان اظهار داشت: این اردو روزهای پنجشنبه ۳۰ بهمن و جمعه اول اسفند در سرسرای شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این اردوی ۲ روزه ۱۲ بسکتبالیست از ۶ استان کرمانشاه، خوزستان، همدان، ایلام، لرستان و کردستان حضور پیدا کرده و زیرنظر کادر فنی به تمرین می پردازند.

احمدیان خاطرنشان کرد: از استان کرمانشاه کسرا کرمی و محمدایلیا احمدیان نفراتی هستند که به این مرحله از اردوی استعدادیابی نوجوانان بسکتبال کشور دعوت شده اند.

رییس هییات بسکتبال کرمانشاه افزود: این اردو قرار است زیرنظر بهرام رمضان به عنوان سرمربی و داریوش شجاع و حمید خلیلی به عنوان مربیان تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران برگزار شود.

وی با اشاره به استعدادیابی بیش از ۲۰۰ نفر از نوجوانان بسکتبالیست در سطح کشور طی ماه های اخیر، گفت: در هر مرحله تعدادی به اردوی های بعدی راه پیدا کرده اند و قرار است با پایان گرفتن اردوی کرمانشاه کار استعدادیابی روی ۴۸ نفر باقیمانده متمرکز شود.

احمدیان با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه هر ۲ بسکتالیست کرمانشاهی دعوت شده به اردوی پیش رو بتوانند جزو ۴۸ نفر یاد شده قرار گیرند، افزود: این افراد تحت آموزش های تخصصی قرار گرفته و از آنها برای مسابقات جهانی جوانان استفاده می شود.

رییس هیات بسکتبال کرمانشاه گفت: فدراسیون تصمیم دارد با پرورش و آموزش مستعدترین بسکتبالیست های نوجوان، از آنها در مسابقات جهانی جوانان سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ استفاده کند.

وی همچنین به مشخص شدن زمان و مکان مرحله حذفی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور اشاره کرد و گفت: مسابقات هشتم تا دهم اسفند به میزبانی شهر سنندج برگزار و تیم خانه بسکتبال کرمانشاه به مصاف خانه نوین تهران می رود.

احمدیان در پایان و با بیان اینکه قرار است ۲ مسابقه برگزار شود، گفت: برنده هر ۲ مسابقه و یا تیمی که در یکی از مسابقات پیروز تفاضل گل بهتری داشته باشد به مرحله بعد صعود می کند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار