قهرمان شاهی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت: در چند اخیر ۲۰۰ پرونده تخلف و گرانفروشی مرغ به تعزیرات تحویل داده شده که در صورت ادامه این روند برخورد‌های سخت گیرانه تری ابا متخلفین می شود.
کد خبر: ۹۴۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ 17 February 2021

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: سازمان صنعت و اتاق اصناف وظیفه بازرسی تخلفات و فرستادن پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی را بر عهده دارند.

وی افزود: تعزیرات مرجع رسیدگی کننده است و هیچ بازرسی را نداریم، پرونده‌های ارجاع داده شده جهت صدور رای، اعلام مجازات، تعطیلی و جریمه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تصریح کرد: طی چند روز اخیر حدود ۲۰۰ پرونده به سازمان ارجاع داده شده اند که برخی از آن‌ها مشمول پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان جریمه شده اند همچنین مواردی از کشتارگاه‌های متخلف را داشتیم که تا ۱میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هم جریمه شده اند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در جریان بازرسی‌هایی که امروز صبح انجام شد یک تن مرغ فاسد معدوم و تخلفات دیگری پیگیری شد.

وی بیان کرد: جریمه‌ها به این صورت است که اگر افراد سابقه نداشته باشند صرفا جریمه می‌شوند که چند برابر ارزش میزان تخلف است و اگر سابقه داشته باشه و سابقه شان در طول یک سال باشد نصب پرده و تعطیلی واحد صنفی را داریم.

شاهی تاکید کرد: اگر تخلفات و گرانفروشی‌ها به همین شکل ادامه داشته باشد باید جریمه‌ها را بیشتر کنیم و به سمت تعطیلی واحد‌ها پیش رویم، و قطعا در صورت عدم توجه به تذکرات، با هماهنگی دادستان اقدام به تعطیلی این واحد‌ها خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار