علی اکبر جاویدان خبر داد:
فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل پنجم و اصلی شهادت سرگرد "کوروش حاجی مرادی" رئیس پلیس آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب در شهر "دنیزلی" ترکیه توسط پلیس اینترپل خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 16 February 2021

به گزارش خبرنگار  تابناک کرمانشاه  سردار "علی اکبر جاویدان" امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید حاجی مرادی شامگاه یک شنبه پنجم خرداد سال گذشته که مصادف با شب قدر و شهادت حضرت علی(ع) حین گشت زنی با اشرار مسلح درگیر و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: به دنبال این حادثه تحقیقات گسترده و همه جانبه ای برای شناسایی عاملان شهادت سرگرد حاجی مرادی آغاز و کارآگاهان پلیس آگاهی استان طی چند مرحله موفق به دستگیری 4 نفر از این افراد شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حالی که تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی عامل اصلی شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب ادامه داشت، کارآگاهان با ردیابی های تخصصی متوجه شدند این شخص به صورت غیرقانونی از کشور خارج و در شهر "دنیزلی" ترکیه زندگی مخفیانه ای را آغاز کرده است.

سردار جاویدان افزود: پس از حصول اطمینان از حضور عامل اصلی شهادت شهید حاجی مرادی در "دنیزلی"، هماهنگی های لازم با پلیس اینترپل به عمل آمد و ماموران پلیس ترکیه پس از شناسایی مخفیگاه وی، در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی در پایان و با بیان اینکه مقدمات انتقال وی به کشور در حال انجام است، گفت: مجرمان و قاتلان از نگاه تیزبین پلیس در امان نبوده و دیر یا زود تسلیم قانون شده و به سزای عملشان می رسند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار