پرویز توسلی زاده:
رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: یکی از موضوعات مهم که دانشگاه علوم‌پزشکی با آن دست به گریبان است موضوع کرونا است
کد خبر: ۹۴۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 16 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  پرویز  توسلی زاده رییس کل دادگستری استان در دیدار با رئیس و تعدادی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دادستان عمومی و انقلاب استان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم که دانشگاه علوم‌پزشکی با آن دست به گریبان است موضوع کرونا است که بار سنگینی بر سیستم سلامت وارد کرده و ما تکلیف داریم در کنار شما به خاطر مردم ، حقوق مردم و تامین سلامت آنان از مجموعه حمایت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این حمایت هم رویکرد ما در دادگستری و هم رویکرد دادستان استان است و در این زمينه و موضوعات مرتبط از جمله مسایل حقوقی مرتبط ،فعالیت و همکاری ما در راستای قانون و حفط حقوق مردم بوده است‌.

در ادامه شهرام  کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: حمایت ما از دانشگاه علوم پزشکی ، برای پیشبرد اهداف بهداستی و درمان استان و رفاه مردم است و خوشحالیم که نتیجه های خوبی نیز به دست آمده است‌ .

محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:از حمایت نمایندگان قوه قضاییه در استان از دانشگاه علوم‌پزشکی تشکر و تقدیر می کنم و وظایف دانشگاه شامل حوزه گسترده ای است و علاوه بر وظایف بهداشتی و درمانی ، پروژه های مختلف را به پیش می برد که انجام آنها بدون حمایت قوه قضاییه مقدور نیست.

وی تصریح کرد: در طی چند سال گذشته بالاترین و بهترین همکاری در قوه با دانشگاه صورت گرفته و این مایه افتخار ما است.

مرادی خاطر نشان کرد: در زمینه موضوع بیمارستان سینا بخصوص و نیز سایر املاک دیگر شاهد هستیم که هرکدام منشا خیر برای شده و در آینده خواهند شد.

وی اظهار کرد: بیمارستان سینا، قابلیت بزرگی است که بلا استفاده مانده بود که در حال حاضر، در صورت صدور مجوزهای فنی مرکز بازسازی شده و به بیمارستان کرونا و عفونی تبدیل خواهد شد.

گفتنی است ،در این دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از همراهی یک ساله رییس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب استان در مبارزه با کرونا با اهدای لوح و نشان دانشگاه، تقدیر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار