محمد رشیدی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهار نظرهای غیرکارشناسی در پروژهای فنی و تخصصی سبب تفرقه افکنی و تحریک مردم دو استان علیه یکدیگر است.
کد خبر: ۹۴۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 13 February 2021

محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: انتشار مطالبی در روزهای اخیر و البته تکرار در گذشته توسط فلاحی نماینده مردم شریف ایلام ، ایوان ، مهران و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی و برخی تریبون های مختلف،ایجاد تفرقه بین مردم این دو استان می شود.

وی افزود: با وجود روابط تاریخی مردم در دو استان مهم مرزی کرمانشاه و ایلام و روابط نزدیک این دو استان بیان چنین مسئله ای با جار و جنگجال و تحریک احساسات مردم علیه مردم فقط سبب التهاب در داخل کشور می شود.

رشیدی با تاکید بر اینکه مردم کرمانشاه مردمی نجیب و نوع دوست هستند،تصریح کرد: شما به عنوان نماینده کل مردم ایران قسم خورده اید که در راه پیشرفت و سربلندی ایران از هیچ تلاشی کوتاهی نکنید چنین پروژه هایی دارای پشتوانه کارشناسی فنی و تخصصی بوده و نمی‌توان با طرح مسائل غیرکارشناسی موضوعات را به بیراهه برد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود استان کرمانشاه از دیرباز به عنوان مرکز غرب کشور بوده و با وجود روابط تاریخی مردم در دو استان کرمانشاه و ایلام چنین سخنانی فقط سبب می شود امور مشترک و فرا استانی به شکست منجر شود.

رشیدی با بیان اینکه روز یکشنبه در مجمع نمایندگان استان تصمیم خواهیم گرفت که در رابطه با این موضوع چگونه عمل کنیم، عنوان کرد: قطعاً تصمیم نمایندگان استان کرمانشاه با در نظر گرفتن اتحاد و همدلی و جلوگیری از تفرقه بین دو استان ایلام و کرمانشاه اتخاذ می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار