علی امرایی در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ١ گفت: دریافت هر گونه شهریه از اولیا دانش آموزان بابت پرداخت هزینه ها صددرصد خلاف قوانین است و با خاطیان برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 12 February 2021

علی امرایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص دریافت شهریه مدارس هیئت امنایی از اولیا دانش آموزان، اظهارکرد: این امر صد درصد خلاف است، از اولیا هیچ توقعی نداریم، اگر چه در صورت مشارکت از آن ها قدردانی می کنیم، چرا که مدارس به لحاظ مالی نیازمند کمک هستند.

وی افزود: درخواست کمک از اولیا به اجبار، خلاف است، این امر ناشی از برداشت کنتورهای آب از برخی مدارس توسط اداره آب و مربوط به بدهی های سال های گذشته است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ١ با بیان اینکه برخی مدیران برای جلوگیری از این امر، از اولیا درخواست دریافت شهریه کرده اند، ابراز داشت: این موضوع را چندین بار به استاندار و فرماندار اطلاع دادیم، با وجود اعلام دستور از سوی آنان، کارشناسان اقدام به برداشت کنتورهای آب نموده اند.

این مسئول با تاکید بر اینکه تا حد امکان تلاش کرده ایم بدهی ها را پرداخت کنیم، ابراز داشت: تذکر لازم به مدیران مدارس ابلاغ می شود،

وی تاکید کرد: مدارس غیر انتفاعی دو شهریه دارندکه شهریه اولیه برای کلاس های اصلی و شهریه دوم مربوط به فوق برنامه شامل تغذیه، اردو و برنامه های روانشناسی است، در حال حاضر کلاس های فوق برنامه تعطیل شده اما آموزش دروس سر جای خود باقی است و با وجود عدم حضور فیزیکی، هزینه اینترنت و تدریس وجود دارد، بنابراین بر اساس مصوبه وزارت آموزش و پرورش، شهریه اولیه قانونی را باید پرداخت کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار