قهرمان شاهی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در روز های اخیر شاهد کمبود مرغ در بازار بودیم که جهت حل این مشکل با تمام نیرو بر بازار نظارت می کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 12 February 2021

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: وظیفه اصلی سازمان تعزیرات حکومتی صدور رای و اجرای حکم در خصوص واحد های متخلف است اما جهت نظارت هر چه بهتر و بیشتر، گشت های سیار را به همراه دستگاه های نظارتی اعم از پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، سازمان صنعت معدن و تجارت و بازرسان، داریم.

وی افزود: در چند روز اخیر بازار با کمبود مرغ مواجه بود که در این راستا نظارت های مشترکی با دستگاه های ذی ربط داشتیم و از چهار کشتارگاه مرغ بازرسی به عمل آوردیم و تذکراتی در خصوص قیمت و نحوه توزیع آن جهت به ثبات رسیدن بازار، دادیم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی تصریح کرد: در پی جلساتی که با اداره دامپزشکی استان داشتیم موضوع قاچاق دام، داروهای دامی، کشتار های غیر مجاز دام و طیور در محلات و نصب لیبل نر و ماده بر روی دام های کشتار شده در کشتار گاه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت همچنین آمادگی خود را جهت گشت های مشترک با این اداره اعلام کردیم.

این مسئول هدف از گشت های مشترک را تسریع در صدور حکم و جریمه دانست و گفت: این اقدام روند نظارت بر پرونده ها را سرعت می بخشد و باعث می شود که در محل و در کوتاه ترین زمان و با قاطعیت رای صادر شود و دیگر نیازی به استعلام در خصوص صحیح بودن یا نبودن تخلف نباشد.

شاهی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلاتی که در خصوص برخی جریمه ها وجود دارد مقدار کم آن هاست که این موضوع باعث تکرار مجدد تخلف توسط واحد های هنجار شکن می شود اما مجلس تعیین کننده میزان جریمه هاست و وظیفه ما اجرای قانون است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار