نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و اسوه بارز مبارزه با استکبار در جهان است.
کد خبر: ۹۳۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 11 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،شهریار حیدری با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی خاستگاه مردمی و ازبطن جامعه است و امروز بعد از ۴۲سال همچنان جوش و خروش مردم همچون سال های اول انقلاب وجود دارد.

وی با قدردانی از حضور مردم در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم همچنان پای نظام و انقلاب خود ایستاده و حاضرند در راه دفاع از آرمان های انقلاب و امام راحل و دفاع از کشور جان خود را فدا کنند از این رو مردم شایسته بهترین خدمت ها هستند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بارورشدن درخت انقلاب اسلامی خون شهدای بسیاری تقدیم شده و مسوولان امروز باید قدردان خانواده های معظم شهدا باشند.

حیدری اضافه کرد: ایران اسلامی امروز در جهان به عنوان یک کشور و نظام قدرتمند در اوج عزت و اقتدار قراردارد و این همان هدفی است که امام راحل بزرگوار ما در پیروزی انقلاب آن را دنبال می کردند.

او گفت: اسلامی مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را به درستی هدایت کرده و انقلاب اسلامی امروز در دنیا حرف برای گفتن دارد و از اقتدار مناسبی در جهان برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در سفرهایی که به کشورهای مختلف و نقاط دوردست دنیا به نمایندگی از کشور انجام گرفته مشاهده شده که این کشورها ایران اسلامی را نمونه بارز مبارزه با استکبار می دانند که این برای نظام یک افتخار بزرگ است و همان هدفی است که امام راحل آن را به مردم وعده داده بودند.

حیدری گفت: حضور حماسی مردم شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در چهل و دومین بهار انقلاب که تصویری زیبا از همبستگی و اتحاد مردم است اعلام پایبندی به آرمان های امام راحل و انقلاب، تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا و حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی شایسته قدردانی است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار