اتحادیه جوانان جهان اسلام همزمان با فرا رسیدن چهل و دومین فجر غرورآفرین انقلاب اسلامی ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد: امروز انقلاب در مسیری که به خون سرخ شهدا معطرشده، استوارتر از همیشه گام برمی دارد و سوار بر قطار سریع ایمان به دنیا نشان می‌دهد که نه بمب ترامپ و نه سازش ریاکارانه‌ی بایدن، هیچکدام این قطار را از مسیر باز نخواهد داشت.  
کد خبر: ۹۳۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 11 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، متن بیانیه این اتحادیه بدین شرح است.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«فَإِذَا ٱنسَلَخَ الأشهُرُ ٱلحُرُمُ فَاقتُلُواْ ٱلمُشرِکینَ حَیثُ وَجَدتُّمُوهُم وَخُذُوهُم وَٱحصُرُوهُم وَٱقعُدُواْ لَهُم کلَّ مَرصَد فَإِن تَابُواْ وَأَقَامُواْ ٱلصَّلَوةَ وَءَاتَوُاْ ٱلزَّکوةَ فَخَلُّواْ سَبِیلَهُم إِنَّ ٱللَّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ»
 
چهل و دومین فجر نور فرا رسید و به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی باری دیگر سرود شادی در سراسر میهن عزیزمان طنین انداز شد. امروز به خود می‌بالیم که زیر سایه رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب، کشتی جمهوری اسلامی ایران با صلابت‌تر از پیش مسیر‌های سخت را پشت سر گذاشته است. همان طور که ایشان فرمودند: «۲۲ بهمن، برای ملت ما در حکم عید فطری است که ملت در آن، از یک دوران روزه سخت خارج شد، دورانی که محرومیت از تغذیه معنوی و مادی را بر ملت ما تحمیل کرده بودند. ۲۲ بهمن در حکم عید قربانی است، زیرا در آن روز و به آن مناسبت بود که ملت ما اسماعیل‌های خودش را قربانی کرد». جوانان انقلاب اسلامی با استعانت از همین فرمایشات در حال آموختن درس خودکفایی در برابر آزمون تحریم است، آموختن صبر و شکیبایی در برابر ناملایمات اقتصادی و سیاسی، کنش عقلایی و استفاده از پتانسیل‌های داخلی و بین المللی در برابر مکر دشمن.
 
امروز انقلاب در مسیری که به خون سرخ شهدا معطرشده، استوارتر از همیشه گام برمی دارد و سوار بر قطار سریع ایمان به دنیا نشان می‌دهد که نه بمب ترامپ و نه سازش ریاکارانه‌ی بایدن، هیچکدام این قطار را از مسیر باز نخواهد داشت. اما باید هشیار بود چراکه مار زهراگین فریب می‌تواند روشنایی راه را در چشمانمان تار کند و ما را از آنچه باید دنبال کنیم دور سازد. برای مبارزه با این تهدید تنها یک مسیر وجود دارد: تکیه بر ایمان و پیروی از پدر دلسوز انقلاب.
 
اتحادیه جوانان جهان اسلام از تمامی اقشار جامعه اسلامی دعوت می‌کند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باری دیگر با حضور در راهپمایی ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان آمریکایی و رژیم صهیونیستی بکوبند. با حضور هر چه بیشتر در تمامی صحنه ها، این پیام را به دنیا مخابره میکنیم که از مسیر خودباوری خود در برابر گلوله‌های تهدید نظامی و اقتصادی پا پس نخواهیم کشید.
 
انقلاب ما ایستاده است، اما دشمنان یکایک به زباله دان تاریخ می‌پیوندند. ما جوانان انقلابی، با تجدید پیمان خود با انقلاب اسلامی اثبات می‌کنیم که بر عهد پاکی که با امام راحل (ره) بستیم، پایبندیم. عهدی که ضامنش خون شهدایی، چون حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان خارجی و منافقین داخلی، علیرغم تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های خویش، چار‌های جز نابودی و فنا در برابر موج خروشان انقلاب نخواهند داشت، زیرا که وعده انقلاب یک وعده الهی است. انقلاب همچنان استوار از نسلی به نسلی دیگر انتقال می‌یابد و حضور پر شور نسل چهارم فرزندان انقلاب در راه دفاع از حرم نشان از ادامه مسیر باشکوه فجر ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار