حجت الله عبدالملکی خبر داد:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: مجریان طرح‌های اشتغال تحت نظارت کمیته امداد در سال جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد از طرح‌های شغلی خود کسب کرده اند که این میزان درآمد دو برابر میزان کمک معیشت پرداختی به تمامی خانوار‌های مددجو در کشور بوده است.
کد خبر: ۹۳۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ 09 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حجت الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در جشن ایجاد هفت هزار فرصت شغلی برای مددجویان کرمانشاهی که در آستانه چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: این میزان درآمد از طرح های اشتغال مددجویان از رشد 82 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد امسال 9 هزار میلیارد تومان کمک معیشت به خانوارهای تحت حمایت پرداخت کرده، تاکید کرد: درآمد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کشور از طرح های اشتغال دو برابر کمک معیشت پرداختی به تمامی خانوارهای مددجو بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد در چند سال اخیر توانمند سازی و ایجاد مشاغل پایدار برای خانواده های مددجو را در دستور کار خود قرار داده است، تاکید کرد: درآمد پایدار مددجویان از طرح های اشتغال نشان دهنده تحقق هدف کمیته امداد در توانمندسازی خانوارهای مددجو است.
حجت الله عبدالملکی در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد از دو سال پیش به منظور ارائه خدمات بیشتر و ایجاد فرصت های شغلی پایدار؛ همکاری خود را با هزار جهادگر کارآفرین آغاز کرده است، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت در کشور با همکاری این جهادگران ایجاد شده است.
وی تاکید کرد: امسال به یمن همکاری جهادگران کارآفرین پیشرفت ۳۰ درصدی در ایجاد فرصت های شغلی مددجویی صورت گرفته است.
عبدالملکی با تاکید بر اینکه جهادگران کارآفرین دوره های آموزشی تخصصی کارآفرینی را گذرانده و با الگوی اشتغال کمیته امداد آشنا هستند، افزود: این جهادگران در زمینه های بازاریابی، مشاوره های شغلی، کاریابی و راهبری شغلی با کمیته امداد همکاری می کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد عنوان کرد: امیدواریم با همکاری جهادگران کارآفرین تا پایان سال جاری تعداد فرصت های شغلی مددجویی در کشور به ۲1۰ هزار فرصت افزایش و در سال آینده نیز ۳۰۰ هزار فرصت شغلی جدید برای نیازمندان مستعد و جویای کار ایجاد شود.

وی  در ادامه با بیان اینکه سهمیه و تعهد استان کرمانشاه نیز در سال جاری ایجاد هفت هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی مددجویی بوده؛ تصریح کرد: تاکنون هفت هزار و ۴۰۰ فرصت اشتغال از این سهمیه اجرایی شده که از این تعداد نیز بیش از یک هزار فرصت از سوی جهادگران کارآفرین ایجاد شده است.

عبدالملکی با اشاره به اینکه در صورت تحقق تعهدات بانک های عامل تا پایان سال حدود ۹ هزار فرصت اشتغال برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد می شود، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت کارآفرینان خیر و جهادگران کارآفرین تعداد فرصت های شغلی مددجویی در استان کرمانشاه طی سال آینده از رشد ۵۰ درصدی برخوردار باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار