عباس قبادی :
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن، تجارت گفت: ۴٠ درصد از صادرات به عراق از طریق استان کرمانشاه انجام می شود و وضعیت استان به لحاظ صادرات مناسب است.
کد خبر: ۹۳۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 09 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن، تجارت در نشست تجلیل از صادرکنندگان برتر، اظهار داشت: مشکلات مدیریتی و دعواهای بین سازمانی همگی داخلی است که دستگاه های دولت، سد راه تولید و تنظیم بازار کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه، دولت در بحث صادرات همه تلاش خود را کرده، افزود: مصوبه اخیر، دست صادر کننده را باز گذاشته که هم وارد کننده باشد و هم ارز را به دیگری بدهد.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت تصریح کرد: در بحث نقل و انتقال ارز مشکل خاص دیگری نداریم، در واقع کشور در بحث صادرات هیچگونه محدودیت و مشکلی را به وجود نیاورده است. درباره سیمان هم قیمت گذاری نمی کنیم، فقط کالاهای وارد شده با ارز 4200 تومان را با ضوابط موجود تعیین می کنیم.

قبادی با اشاره به اینکه با تمام وجود به تولید اعتقاد دارم، خاطر نشان کرد: استان به جهت ارتباطات با عراق، شرایط بسیار خوبی را در منطقه جغرافیایی و در کشور دارد و 40 درصد صادرات به عراق از طریق کرمانشاه در حال انجام است، همچنین 5 درصد از صادرات کشور در دست استان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار