مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امشب آسمان استان همزمان با بانگ تکبیر مردم نورافشانی می‌شود، فردا هم مراسم گرامیداشت 22 بهمن با رژه موتوری و خودرویی در مسیرهای مشخص برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 09 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،عباس سروری  با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خصوص برگزاری جشن انقلاب، اظهار داشت: امشب، شب پیروزی انقلاب اسلامی است و به یاد بهمن سال ۵۷، بانک «الله اکبر» در سراسر استان طنین‌انداز خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم بر پشت‌بام‌ها، بالکن و...، راس ساعت ۲۱ بانگ «الله اکبر» سر خواهند داد که همزمان با آن به همت سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) و قرارگاه ارتش غرب کشور نورافشانی شهر کرمانشاه در سه نقطه( محوطه شهرداری، پارک شیرین و پارک کوهستان) را خواهیم داشت که نظیر همین مراسم در دیگر شهرستان‌ها به همت پایگاه‌های بسیج، برگزار می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: فردا یوم‌الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به یاد تمام شهدا و امام راحل(ره) مردم مجددا یک حماسه ماندگار خلق خواهند کرد.

وی تصریح کرد: فردا راس ساعت 10 صبح میدان آزادی شهر کرمانشاه با حضور خودروها، موتورها و دوچرخه‌سوارها راهپیمایی موتوری و خودرویی به سمت میدان فردوسی را خواهیم داشت.

سروری با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم باشکوه اندیشیده شده است، ادامه داد: پرچم‌ها، تصاویر از حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، شعارها تهیه شده که در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

وی اضافه کرد: در طول مسیر ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شده؛ گروه‌های موزیک سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و هنگ مرزبانی در طول مسیر با اجرای سرودهای خوب و حماسی این روز پرافتخار را گرامی خواهند داشت.

سروری در خصوص نحوه برگزاری راهپیمایی، گفت: از مردم می‌خواهیم، حرکت خودروها را از میدان ایثار به سمت میدان آزادی و حرکت موتور‌سواران و دوچرخه‌سواران از میدان شهدا به سمت میدان آزادی باشد، تا وارد مسیر میدان آزادی شوند.

وی با بیان اینکه سخنران ویژه مراسم دکتر حشمت‌الله قنبری، محقق و استاد دانشگاه است، خاطرنشان کرد: مقدمات کار برای حضور خودروها از ساعت ۸:۳۰ دقیقه آماده است.

سروری در پایان، تصریح کرد: راس ساعت ۱۰ نظیر همین مراسم راهپیمایی به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی در تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار