معاون سیاسی استاندار کرمانشاه با تاکید بر شکوه بخشی به آئین‌های روز ۲۲ بهمن امسال گفت: امسال به واسطه شرایط بیماری کرونا شیوه‌ای متفاوت در برپایی آئین‌های جشن ۲۲ بهمن خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۳۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ 07 February 2021

به گزارش  خبرنگار تابناک کرمانشاه؛ "حسین خوش اقبال" در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی ۲۲ بهمن که در سالن تدبیر استانداری تشکیل شد گفت: وظیفه همه دلسوزان است که واقعیت‌های انقلاب و مبارزات را با بیانی مناسب به نسلی که امام و شهدا را ندیدند انتقال دهند.
وی با اشاره به شکست ۴۲ ساله دشمنان در مقابل نظام اسلامی افزود: ایجاد یاس، ناامیدی و بدبینی برنامه‌ای است که دشمن در پیش گرفته و امروز هر کس یا جریانی در این مسیر حرکت کند جفا به انقلاب و مردم کرده است.
خوش اقبال تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص مراسم ۲۲ بهمن امسال و در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰،   جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب باید تقویت کننده وحدت، همدلی و اتحاد مردم و مسئولان باشد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شکننده بودن شرایط بیماری کرونا بر رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در آئین جشن انقلاب تاکید کرد و افزود: تاکیدات و رفتار رهبر معظم انقلاب اسلامی در رعایت پروتکل‌ها باید مدنظر قرار بگیرد و نباید شرایطی ایجاد شود که  مردم در آستانه روز‌های آخر سال با تشدید بیماری روبرو شوند.
حسین خوش اقبال خاطرنشان کرد: مراسم ۲۲ بهمن امسال، هیچ گونه راهپیمایی یا گردهمایی جمعیتی برپا نخواهد شد و تنها شاهد راهپیمایی موتوری یا خودرویی خواهیم بود.
معاون سیاسی استاندار کرمانشاه همچنین با تاکید بر جدیت بیشتر ادارات در برپایی جشن‌های انقلاب گفت: عملکرد ادارات در بزرگداشت ایام دهه فجر حتما ارزیابی خواهد شد چرا که پاسداری از ارزش‌ها و یادمان‌های انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید بوده وظیفه شرعی و قانونی ماست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار